6

196 8 1
                                    

Mă dau jos din pat și deschid ușa. Era chiar Andrei.

- Ce cauți aici? Și de unde știi unde e camera mea?

Are ochii roșii și miroase a băutură.

- Doamne, ești beat? Ce cauți aici? întreb din nou.

- Lasă-mă să intru colega, mă întind puțin și plec!

Mă dau din ușă iar el intră. Regret imediat decizia pentru că el închide ușa și mă trântește de perete, ca mai apoi să înceapă să mă sărute pe gât.

- Ce faci, pleacă de pe mine!! încerc să îl împing, dar e prea puternic.

Începe să mă sărute pe buze, iar eu incerc sa nu ii răspund la sărut. Deși nu sunt mândră, de când l-am văzut prima dată mi-am dorit să îl sărut.

Până la urmă mă las bătută, și îi răspund la sărut. Simt niste impulsuri electrice cu fiecare atingere a sa, iar picioarele mi se înmoaie.

Este un sentiment nemaipomenit, ceva nou, atracția dintre noi este foarte puternica.

Dar apoi, mă trezesc la realitate și îl împing de pe mine.

- Ce s-a întâmplat? De ce ai făcut asta? întreb eu.

- Am și eu nevoie de putina distracție, nu fi așa posomorâtă!

- IEȘI AFARĂ, ACUM! strig eu.

- Haide Anna, nu spune că nu ți-a plăcut!

- Am spus să ieși nesimțitule! simt cum lacrimile își fac apariția pe obrajii mei. Daca vrei distracție du-te la târfele din campus. Pleacă!

Îmi aruncă o ultima privire și se cară.

Eu nu sunt genul de fată care sa se culce cu cine apuca. Incep sa plang din ce in ce mai tare, am fost o fraiera, Delia m-a atenționat, dar eu nu am făcut altceva decât să cred că este un băiat de treabă...

Crazy in Love-( Selly F.F)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum