12

164 7 1
                                    

In cafenea intra o fata destul de scunda. Destul de draguta la chip, dar cu niste haine foarte sumare si nepotrivite dupa parerea mea. Avea pe fata mult machiaj si parul indreptat pana la refuz.

- O vezi pe aia? Aia-i Magda, jucaria sexuala a lui Selly! Imi vine sa borasc tot ce am mancat pana acum! spune Sonya cu o privire dezgustata.

Fata se indreapta spre masa noastra, parnd nervoasa si gata de o bataie.

- Care din voi e Anna?

Inainte sa spun ceva, Sonya mi-o ia inainte:

- De ce iti pasa tie? Hai, pleaca, nu avem nevoie de dramele tale de 2 bani.

- Am intrebat care din voi e Anna!

Ma ridic in picioare si ma uit cu dispret la ea. Sunt mult mai inalta decat ea.

- Eu sunt! Ce vrei?

- Ce vreau? Fata, daca nu eram intr-o cafenea publica te rupeam in bataie! Ce treaba ai ma tu cu Selly? Nu stii ba parasuto ca e luat? Te fac sa regreti ca te-ai nascut, ai inteles? Ba tu ai inteles? Tu crezi ca Andrei se uita la o urata ca tine? Ba tu te uiti cum arat, tu ma vezi cum arat?

- Da, si sincer sunt dezgustata! Nu stiam ca s-a aprobat schimbarea de sex in Romania! Mai usor cu amenintarile, al tau Selly este baiat mare si stie ce sa faca, nu are nevoie de dadaca! Uite care e faza, eu nu vorbesc cu jucarii sexuale, asa ca pleaca! Hai, te-ai dus!

Se inrosii la fata si se arunca spre mine. Spre nenorocul ei, m-am dat intr-o parte, iar ea a cazut cu nasul de coltul mesei.

- Auch, asta a durut! spune Sonya. Dupa ce ca aveai nasul stramb, acum mai e si sfaramat si turtit!

Platim nota de plata si iesim din restaurant cu viteza luminii.

- A fost prea tare! spune Ayanna.

- Ai pus curva la locul ei! Putem spune ca si-a gasit nasul la purtare!

Toate incepem sa radem isteric si ne indreptam spre camera noastra de camin.

Ne uitam la un film, ca mai apoi sa primesc un mesaj.

Selly: La 20:30 vin sa te iau, sa te imbraci cat mai copilaresc posibil.

Ma uit la ceas si constat ca e 19:45. Ma dau rapid jos din pat si ma duc sa imi fac un dus. Desii adoram mirosul lui Sellt, trebuia sa ma spal, dar si gelul meu de dus de Vanilie era acceptabil.

- Auzi Anna! spune Sonya. La ce se referea Magda prin ,,Selly e al meu" si de ce avea legatura cu tine? El e baiatul misterios?

E mult prea devreme sa ii spun adevarul, dar cum tot colegiul va stii pana luni, decid sa ij zic doar ca ne dam intalniri.

- Doamne Anna, esti total nebuna! Te-am avertizat, chiar e o influenta proasta, si nu vreau sa fi ranita!

- Stai calma, nu ma implic emotional in asta! Acum taci si ajuta-ma sa ma imbrac si sa ma aranjez!

Imi ondulez parul si imi prind doua coculete mici, ca niste cornite, iar restul parului il las liber pe spate. Imi pun niste eyeliner, putin fard de obraji si un ruj rosu care ma face sa arat ca o pausa din desenele animate, aratam foarte copilaros.

Ma imbrac cu o rochita cu buline, putin decoltata, iar in picioare imi iau tenesii mei rosii. Aratam ca Minnie Mouse!

- Esti asa de adorabila! ma complimenteaza Ayanna.

- Arati ca o bomboana! completeaza Sonya.

Le zambesc, imi iau la revedere de la ele si cobor in parcare unde il vad pe Selly deja pregatit. Purta un tricoy simplu cu Mickey Mouse si o jacheta de piele, niste blugi negri si in picioare adidasi. Arata foarte bine.

- Arati... wow... Uimitor! Selly m-a studiat din cap pana in picioare. Haide, am o surpriza pentru tine micuta Minnie Mouse!

M-am inrosit. Speram sa nu observe acest lucru, dar din pacate, a observat si un zambet i-a conturat buzele.

In masina a inceput melodia : BiShop- River.

Am inceput sa fredonez melodia, fiind una dintre melodiile mele preferate.

Selly mã privi amuzat si incepu sa bafa cu mana in volan in ritmul melodiei. Am fost ca o trupa, eu cu vocea, el cu bas-ul.

- Wow, am face o trupa pe cinste! spune Selly amuzat.

- Nu te contrazic!

- Am ajuns! spune intr-un final Selly.

Pe o pancarda imensa plina de luminite scria: CARNAVAL, cu litere mari si colorate.

- Carnavalul era locul meu preferat cand eram mica, esti genial! l-am luat de mana si am fugit spre intrare.

Spre surprinderea mea, tot Carnavalul era gol, eram doar eu si Selly si un om care se ocupa de masinarii.

- Am inchiriat locul doar pentru noi! mi-a soptit Selly la ureche, lamurindu-ma.

Totul era minunat. Imi aminteam de copilarie si de parcul meu preferat din Craoiva. Un parculet micut, din fata blocului meu, unde obisnuiam sa ma joc dese ori alaturi de prietenul meu Andrei.

Ne-am dat in carusel si intr-o masinarie periculoasa care mi-a provocat greata. Am mancat multa vata de zahar si bomboane colorate. A fost absolut minunat.

Dar nu in cele din urma, piesa de rezistenta a fost roata plasata chiar in mijlocul parcului.

- Vrei sa ne dam si aici? ma intreaba Selly.

- Mai intrebi? spun eu entuziasmata.

Ne punem unul langa altul, iar roata porneste. Ne duce 2 ture la rand, iar la a treia se aude un scartait puternic si ramanem blocati chiar in cel mai inalt punct al rotii.

Incep sa ma panichez, avand o friga imensa de inaltime. Selly imi ia mana intr-a lui si incepe sa imi maseze palma cu degetul mare.

- Hei, totul va fi bine! Probabil au ramas fara combustibil sau ceva! O sa rezolve imediat!

Parca Selly facea ca toate fricule si sentimentele urate sa dispara. Parca atunci cand eram alaturi de el totul parea mai viu, ma simteam vie in adevaratul sens al cuvantului.

- Hai sa vorbim cate ceva, daca tot nu avem ce face pana se repara roata! spune Selly. Spune-mi, ai mai avut relatii pana acum?

- Nu, nu am mai avut nici macar o relatie. Am avut, normal, baieti pe care i-am simpatizat, dar nu indeajuns de mult incat sa imi devina iubiti.

Se asterne o liniste de mormant intre noi. Incepem sa ne apropiem din ce in ce mai tare, pana cand nasurile noastre incep sa se atinga usor. Ma uit la buzele sale usor uscate de la frig, care in momentul asta ma atrag extrem de tare.

Ne contopim puzele intr-un sarut pasional, limbile noastre se unesc intr-un dans nebunesc si simt pulsatii electrice in tot corpul. Simt cum obrajii imi iau foc din cauza lipsei de aer.

Ne dezlipim din sarut si rasuflam amandoi sacadat. Ne uitam unul in ochii altuia si vad o licarire aparte in ochii sai caprui.

- De ce te uiti mereu asa la mine? ma intreaba cu vocea sa usor ragusita.

- Asa cum? intreb confuza.

- Parca m-ai cunoaste de o viata, parca m-ai cunoaste pe mine cel adevarat, in ochii tai vad mereu acea licarire minunata, ai cei mai frumosi ochi posibil!

Ma mangaie usor pe coapsa piciorului, iar pulsatiile electrice revin.

Roata reporneste, iar noi ne reluam mersul...

Crazy in Love-( Selly F.F)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum