Pe data de 20 Iunie plecam in Moldova.Avem emotii.Baietii nu stiu ca trebuie sa venim pentru ca asta era surpriza.Astazi este 19 iunie dar eu si Ioana ne-am decis sa plecam in Bucuresti pentru a sta cu niste prietene care sunt fane ale baietilor.Bia si Rebe ne asteapta in gara.
●dupa 3 ore plictisitoare de mers cu trenul 4:30 p.m●
Iesim din tren si le vedem pe fete.Au sarit la noi in brate fiind prima data cand ne vedem.
(R):Ce ma bucur ca ati venit cu o zi inainte sa mergeti la baieti.
(B):O sa va ducem peste tot prin Bucuresti.
(A):Super, hai sa mergem sa ne lasam bagajele.
Ajungem la Bia acasa si ne lasam bagajele.
●ma suna Roman pe facetime●
Intru in panica si ii inchid.Mesaj
(R):Salut,de ce mi-ai inchis?
(A):Sorry,am putina treaba vorbim mai tarziu.
(R):Okk.Eu cu fetele stam in oras pana la ora 1 noaptea,uitasem ca aveam avionul la 6 dimineata si ca trebuia sa ne odihnim asa ca am decis sa ramanem treze si sa dormim in avion.
●6:00 a.m●
(I):Fetelor ma bucur ca ne-am vazut.Cand ne intoarcem mai facem ziua fetelor ca ieri.
(B,R):Normaal.
(A):O sa ne fie dor❤
(B,R):Si noua❤Ne luam la revedere si urcam in avion.Am dormit tot drumul si a trecut repede timpul.
●am ajuns la casa parintilor lui Ilie●
Ne raspunde un baiat mai bine facut la poarta si mi-am dat seama ca e Kolea.Il salut si il cuprind.
(K):Andreea,nu stiam ca o sa vii.De ce nu ne-ai zis?
(A):Am vrut sa ii facem o surpriza lui Roman de ziua lui.Stii unde sunt baietii?
(K):Da,sunt in sat la casa.
(A):Si poate sa ne duca cineva pana acolo?
(K):Da,o rog pe Katea.Veniti in casa ca toti vor sa va vada.
Costel,Mama,Tata,Katea,Klim si Ksiusha sunt surprinsi sa ne vada.Ne iau in brate.
(M):Andreea,ce faci?Nu stiam ca o sa veniti❤
(A):Vrem sa ii facem o surpriza lui Roman cat si baietilor.
(M):Foarte frumos.Dar ei nu sunt acasa.
(A):Stiu mi-a zis Kolea.Ar putea sa ne duca cineva?
(K):Va duc euu.
(A):okeey❤●dupa jumatate de ora am ajuns●
Baietii erau in casa faceau un challenge si erau cu spatele chiar la usa.
Am intrat usor sa nu ne auda si nu ne-au vazut pe camera.
(A):Psss
Baietii s-au intors si erau blocati.Le-au dat lacrimile lor cat si noua.Ne-am luat in brate apoi eu ma duc la fiecare.
(A):La multi ani copil frumos❤
Si l-am luat in brate strans pe Roman si a inceput sa planga.
(R):Ce faceti aici?Asta era surpriza?spuse el cu zambetul ala frumos de copil mic.
(A):Am vrut sa iti facem o surpriza.Nu te bucuri?
(R):Ba daa,cea mai frumoasa surpriza de ziua mea.
Apoi il ia Ioana in brate si il felicita.
Dintre toti Roman m-a strans cel mai tare in brate.A fost asa cutee.Apoi Jad,la fel de timid dar totusi si-a facut curaj si m-a luat strans in brate apoi Ilie.
CITEȘTI
Prietena cu Ilie,Roman si Jad?!
FanfictionSalut,mai pe scurt Ilie,Roman si Jad imi sunt idoli si m-am gandit sa scriu o carte despre ei❤Ma numesc Andreea si povestea asta este si reala si inventata💕Sper sa va placa😊