Casa baietilor

100 10 6
                                    

Dupa ce ne-am luat in brate si baietii au iesit din socul ca suntem chiar in fata lor ne-au dus bagajele in camera oaspetilor.
Casa era mare,parea de lux dar inauntru era destul de modesta.
(R):Aici este camera oaspetilor.Eu si cu baietii mergem sa terminam de filmat si dupa va ducem prin Chisinau.
(A):Okk.
Baietii s-au dus sa filmeze si noi ne-am asezat hainele in rafturi.Dupa ce am terminat am zis sa exploram putin casa ca sa ne obisnuim.Chiar langa camera noastra era cea a lui Jad si Roman apoi venea camera lui Ilie.
Am coborat jos si am vazut ca este super murdar.
(A):Ce s-a intamplat aici?
(I):Am facut Bff Crazy Challenge.
(A):Trebuie sa facem curatenie.
(J):Sauu,am putea sa ne mai jucam intre noi si dupa facem curatenie.
(A,I):Ok😂
●peste o ora●
Totul era asa murdar.Ne-am pus pe curatenie.Si am terminat intr-o ora jumatate.
(R):Haideti acum sa mergem sa va aratam Chisinaul.
(A):Pai nu ne schimbam mai intai?Suntem super murdari😂
(R):A da,am si uitat😂
Ne-am imbracat in haine curate si o sun pe prietena mea Arina care este fana a baietilor.
(A):Arina salut.
(A):Ati ajuns la baieti?
(A):Acum vreo 2 ore,mergem prin Chisinau vii si tu?
(A):Da dar vreau doar sa ii vad si dupa plec.Nu vreau sa va stric distractia.
(A):Nu ne strici nimic.O sa fie si mai distractiv.
(A):Bine,ne vedem in Centru.
(A):ok
Jad se pune langa mine pe canapea.
(J):Cu cine ai vorbit?
(A):Cu o prietena Arina.Chiar vrea sa va cunoasca.Este vreo problema daca sta si ea cu noi?
(J):Nu.
(A):Okk.Haideti mergem?strig eu sa ma auda toti din casa.
(R,I,I):Acuuum.
Am plecat in Centru sa ne vedem cu Arina.Ne-am intalnit si cu ea si baietii ne-au dus la Boardshop si Wolfbros.
M-am imbratisat cu Sandu,Dorin si Danu apoi am mancat.Mancarea de la Wolfbros e prea bunaaa.Apoi am dus-o acasa pe Arina si pe la ora 12 p.m am ajuns acasa la Ilie.

Prietena cu Ilie,Roman si Jad?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum