E mai bine daca sunt cu el

84 10 6
                                    

Ilie se duce la o asistenta ca sa se poata uita la mine si la Jad.
(A):Pai Jad glontul ti-a intrat putin in piele.Va trebui sa stai internat vreo 3 zile.Andreea,tu ai fost doar atinsa,ai avut noroc,tu nu o sa fii internata,doar te vom bandaja.Roman tu ai fost lovit,dar nu este grav.
(J):Pai si eu o sa stau singur?
(A):Ma scuzati,as putea sa stau eu astea 3 zile cu Jad?Ca un fel de gazda?
(A):Sigur.El oricum va sta intr-o camera de un pat deci tu vei sta pe un scaun.
(A):Sigur,e bine si asa.Multumesc.
(I):Si noi?
(A):Voi 3 o sa mergeti acasa.O sa mai vin si eu sa iau mancare pentru Jad.Oricum o sa veniti in vizita.
(I):Sigur nu vrei sa stau si eu?
(A):Nu,Ioana, tu trebuie sa stai acolo cu baietii si sa ii ajuti.O sa fim bine.
Ioana,Roman si Ilie au plecat acasa pentru ca se incheiase programul de vizitat.
(J):Daca vrei stai cu mine in pat.
(A):Nuu,tu trebuie sa stai bine cu piciorul.
●peste o ora●
Jad mi-a povestit aproape tot dar adormise si nu am vrut sa il trezesc.Dormea asa de cute.
~Ganduri~
Ma bucur ca Jad e bine si ca nu a patit ceva grav.Nu stiu ce as face daca ar pati ceva din cauza mea.

Dintr-o data Jad avea un cosmar.Se foaia si vorbea in somn.
(J):Nu,lasati-o,nu,nuuuu
Atunci il apuc de mana.
(A):Totul o sa fie bine,sunt aici.
Atunci Jad se linisti dar tot imi tinea mana strans.Nu am vrut sa il trezesc si l-am lasat sa ma tina de mana.Amandoi am adormit tinandu-ne de mana si parca ma simteam mai in siguranta.
●peste trei zile plictisitoare de stat in spital●
Ilie ne-a adus acasa.Ne-am pus pe canapea urmând sa ne uitam la un film.Cand deschid televizorul era un video.I-am dat play.
(S):Pai baieti,mi-ati omorat o parte din Mafie,erau toti doar niste prosti.Dar nu s-a terminat jocul aici.Si apropo invatati-va fetele sa lupte,vor avea nevoie.
(A):Si acum ce facem?
(J):Are dreptate,trebuie sa stiti a luptati in caz ca mai avem surprize de genul.
(R):De maine va invatam tot ce stim.
(I):Eu sunt de acord.
●urmatoarea zi●

Prietena cu Ilie,Roman si Jad?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum