A venit si ziua nuntii.Toti eram asa incantanti ca Ilie se casatoreste si ca va avea o sotie super faina.
(A):Sunteti pregatiti?ii intreb eu pe baieti aranjandu-i lui Jad papionul.
(R):Da,dar vreau sa va vad rochiile.
(A,I):Surprizaaa.
Eu cu Ioana ne-am dus la Marcela.Ea statea si se uita in gol.
(A):Marcela ce-i?
(M):Am emotii.
(I):E si normal,este ziua nuntii tale.O sa fie totul bine.
Am ajutat-o pe Marcela cu rochia apoi ni le-am pus noi.
Eu cu Ioana aveam rochii la fel care se asortau cu(,)costumele baietilor.Ne-am aranjat si am mers la ei.
Baietii erau cu spatele.
(A):*tuse*
Roman si cu Jad se intorc si raman fara cuvinte.
(A):Baieti ce ziceti?
(R,J):wooow,aratati minunat.
(A):Multumim.
(J):Ma simt ca un cartof pe langa voi.
(A):E hai.
L-am luat de mana si am mers in sala unde sunt toti invitatii.Am salutat pe toata lumea si am mers langa preot,noi fiind domnisoarele de onoare si baietii cavalerii de onoare.
Vine Ilie.
(A):Iliusaaa,cum te simti?
(I):Am emotii uriase.
(R):Te credd.
(I,R,A,J):O sa fie totul bine.
(I):Sper.
Se lasa o liniste si atunci ne-am dat seama ca trebuie sa vina Marcela.
Intra pe usa uriasa intr-o rochie minunata si Ilie ramane fara cuvinte.Ajunge in dreptul nostru.
(I):Wow e super rochia. ii sopteste Ilie Marcelei.
(M):Hihi,mersi.
(P):Ne-am adunat astazi sa unim 2 suflete care vor sa devina unu singur.Ilie vrei sa o iei de sotie pe Marcela?
(I):Da. si ii pune verigheta
(P):Marcela vrei sa il iei de sot pe Ilie?
(M):Da. si ii pune verigheta
(P):Daca e cineva impotriva acestei casatoriri sa vorbeasca acum sau sa taca pentru totdeauna.
():Eu sunt
Toata lumea s-a indreptat spre...
CITEȘTI
Prietena cu Ilie,Roman si Jad?!
FanfictionSalut,mai pe scurt Ilie,Roman si Jad imi sunt idoli si m-am gandit sa scriu o carte despre ei❤Ma numesc Andreea si povestea asta este si reala si inventata💕Sper sa va placa😊