Nu accept asta

103 9 2
                                    

Ma uitam in jurul meu,totul era negru.Eram asa nervoasa si imi venea sa tip si sa sparg totul in jurul meu.
Dintr-o data se aude ceva din camera alaturata.Acolo era mafia si inca cineva.Se auzeau sunete de impuscaturi,tipete "LUATI-O DE AICI",era ingrozitor.La un moment dat s-a spart usa unde eram eu.Vedeam o silueta care se apropia mine.
(A):Lasa-ma,pleaca!
Silueta se tot apropia.S-a deschis o lanterna.
(J):Nu iti fie frica sunt eu.
(A):Jad?
(J):Da.
Jad ma dezleaga de scaun si eu il iau strans in brate.
(A):Nu credeam ca o sa veniti.
(J):Nu te lasam singura.
Am iesit din camera de unde eram eu si pe jos era nu mai sange.
(R):Haideti!
(J):Unde i-ai bagat?
(R): Intr-un dulap.
(J):Pe toti?😂
(R):Aproape,doar Vlad a fugit.
Se aud niste pasi.
(A):Shhh,se aude ceva.
Atunci iau pistolul din mana lui Jad.Era un alt bif Alexandra.
(A):Ce faceti aici?
Sta putin si vede ca este nu mai sange,atunci il ia pe Roman si ii pune un pistol la tampla.
(A):Intrati in camera!
Atunci Ioana era la vreo 2 metri in spatele Alexandrei,i-am aratat sa faca liniste.Ii era frica.A vazut ca Roman este in pericol si a impuscat-o in cap pe Alexandra.Ilie intra in camera unde eram toti.
(I):Am ratat distractia?
(R,J):Cam da. si au inceput amandoi sa rada
(J):L-ai gasit pe Vlad?
(I):Nu,sigur e in casa dar este ascuns.
(J):Ilie du-te cu fetele la masina,eu cu Roman verificam daca mai e cineva aici.
(A):Aveti grija va rog.
(J):O sa avem.

■perspectiva lui Jad■
(J):Unde crezi ca este Vlad?
Roman nu spune nimic.
(J):Roman,pss.
Jad s-a intors si l-a vazut pe Roman lesinat.Atunci s-a uitat in toate partile si cand a ajuns sa se uite in spatele lui il vede pe Vlad.Acesta il impusca in picior.

■perspectiva Andreei■
(A):Am auzit ceva!
Iau pistolul lui Ilie si vesta repede.
(A):Du-te cu Ioana.Eu raman aici.
Am mers incet sa nu ma auda Vlad si il vad pe Jad sangerand si pe Roman lesinat.Vlad vorbea la telefon.
(V):Selly,toti sunt morti.I-am luat pe Roman si Jad.
(S):Foarte bine.Hai in Constanta la buncarul 351.
(V):Ne vedem.
Atunci Jad ma vede si imi face semn sa ma ascund.Vlad ii ia si se duce printr-o iesire secreta unde il duce la 2 masini.Ii urca pe baieti in portbagaj.Cand a plecat am luat cealalta masina si i-am urmarit.
Am inceput sa ii impusc masina.El iese pe geam si ma impusca in umar.In spatele meu era Ilie cu Ioana.L-am nimerit pe Vlad fix langa gat.Acesta a lesinat dar avea piciorul pe acceleratie si mergea din ce in ce mai repede.GPS-ul imi arata ca mai avem 5 minute pana la o prapastie.Bag viteza si il ajung,cand am ajuns destul de aproape am sarit in masina lui.L-am aruncat pe geam si am oprit chiar la 2 cm de prapastie.Masina se balansa.Am iesit incet si m-am dus sa deschid portbagajul.Jad sangera si Roman era tot lesinat.
(J):Sangerezi.
(A):Asta nu e nimic.Haide!
Il iau pe Jad si il ajut sa ajungem la masina.Ioana se duce dupa Roman.
Ilie ne-a dus la spital.

Prietena cu Ilie,Roman si Jad?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum