Am gasit un biletel.Scria "Buncarul 351,Str Traian,Constanta"
~Ganduri~
Atunci in locul ala unde am fost rapita,l-am auzit pe Vlad cum vorbea cu Selly si zicea de Buncarul 351.Sigur sunt acolo.I-am scris lui Roman "Roman,am gasit posibila locatie a lui Selly cu Ilie,Marcela si Jad". Imediat mi-a raspuns "Du-te acasa ca dau niste telefoane".
M-am dus acasa si i-am vazut pe Fabi,King Alex,Cezar,Ariana,Bia si Rebe.
(A):Ce cautati aici?Am crezut ca ati fost raniti sau mai rau.
(B):Nu,ne-a salvat King Alex si Fabi pe toti.
(A):Ce ma bucur ca sunteti bine. si i-am imbratisat pe toti
(K):Bun,mi-a zis Roman ca ai gasit posibila locatie unde sunt Selly cu Ilie,Jad si Ioana.
(A):Da,dar voi stiti sa va bateti?
(K,F,C):Da.
(A):Fetelor?
(R,A):Noi am fost la karate.
(A):Bia?
(B):Stiu sa dau cu piciorul.
(A):E bun si asta.Haideti sa plecam.Jad a zis ca ei nu stau prea mult intr-un loc.
Ne-am urcat in masini si am plecat.King Alex s-a urcat la volan si a bagat viteza.In 3 ore am ajuns in Constanta.
(A):Ba Alex din Chisinau in Constanta 3 ore?Esti nebun?
(K):Posibil.
Ne-am dus pe strada Traian si era totul parasit.
(C):Sigur este buncarul aici?
(F):Cine stie.
(A):Sigur e aici.Cautati.
(A):Cred ca am gasit ceva.
Era o caramida care se impingea.Arina a impins-o mai tare si s-a deschis o usa.Era foarte intuneric si am deschis lanternele de la telefoane.Erau niste scari in spirala si am mers,si am mers,pana cand s-au terminat scarile si am ajuns intr-o camera care avea 3 tuneluri.
(K):Luati ceasurile astea,au niste GPS-uri ca sa stim unde sunt fiecare si putem vorbi prin ele.
(A,F,R,A,C,B):Ok
(B):Pe unde ne ducem?
(A):Bun deci suntem 7.Cum mergem?
(F):Eu merg cu Bia si Arina.
(K):Eu merg cu Andreea.Si Cezar tu de duci cu Rebe.Activati-va GPS-ul.Ne vedem,aveti grija.
Ne-am luat in brate toti.
(A):Va rog aveti grija.Va iubesc mult.
(B,K,C,F,A,R):Si noi.
CITEȘTI
Prietena cu Ilie,Roman si Jad?!
FanfictionSalut,mai pe scurt Ilie,Roman si Jad imi sunt idoli si m-am gandit sa scriu o carte despre ei❤Ma numesc Andreea si povestea asta este si reala si inventata💕Sper sa va placa😊