Unde sunt?

89 10 5
                                    

Cand am ajuns acasa la Ilie mi-am dat seama ca nu aveam telefonul cu mine,il uitasem la Wolfbros.
(A):Bai,eu nu imi gasesc telefonul.Cred ca l-am uitat la Wolfbros.Ilie poti sa ma duci pana acolo?
(I):Da sigur.
(J):Vin si eu.
(I):Pai si noi?
(I):Voi ramaneti acasa.
(R):Of bine.

■perspectiva lui Roman■
(R):Vrei sa ne uitam la un film?
(I):Da.Ce film?
(R):M-am gandit sa fie unul mai strasnic.
(I):Ok.Aduc popucorn.
Ioana si Roman s-au asezat pe canapea si au inceput sa se uite la film.
(I):Cum ti s-a parut surpriza de ziua ta?
(R):Mi-a placut mult.Mersi❤

■perspectiva Andreei■
Peste jumatate de ora am ajuns,Ilie m-a lasat la vreo 5 minute de Wolfbros.
Pe strada era intuneric,nu era nimeni.Era foarte liniste.
Ajunsa la Wolfbros am vazut ca a inchis asa ca urma sa ma duc dimineata sa imi iau telefonul.
Dintr-o data cineva a sarit din tufisuri si mi-a pus o gluga pe cap.Am inceput sa tip din toti plamanii si sa ma zbat dar nu a avut niciun efect.
(A):Da-mi drumul.Cine esti?
Am fost luata pe sus si aruncata intr-o duba.
~Ganduri~
Unde sunt?Ce s-a intamplat?Cine m-a luat?Baietii o sa se ingrijoreze.

■perspectiva lui Jad■
(J):Cat sta acolo?
(I):Nu stiu dar sta cam mult.
(J):Hai in fata la Wolfbros.
Au ajuns in fata la Wolfbros si nu era nimeni prin preajma.Jad se da jos din masina si se uita dupa mine.Nu eram de gasit.
Dintr-o data calca pe ceva.Aprinde lanterna de la telefon si imi vede bratara de BFF pe care o avea si Ioana dezmembrata.Jad intra in panica si se duce repede la Ilie.
(J):Andreea nu e aici.A luat-o cineva!
(I):Cee? spune Ilie speriat.

■perspectiva Andreei■
Unde ma aflam?Eram legata la ochi si pusa pe un scaun.Am auzit niste pasi...

Prietena cu Ilie,Roman si Jad?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum