Attack on Titan
Bölüm 8, Part 2
Rahatsız tahtaların üzerine yatan çocuğu kucağına aldı. Tao’nun biraz önce yattığı yere kendi uzandı ve küçük bedenin üzerine yatmasını sağladı. Birkaç saniye sonra gözlerini kapamış, Tao’ya sarılarak uyuyakalmıştı.
---
Tao yumuşak bir yerde uyandığını hissedince şaşırdı. Kafasını sıcak göğüsten kaldırarak, üzerine yattığı adama baktı. O mükemmel yaratılmıştı. Kendisine kıyasla kesinlikle mükemmeldi.
Aklına gelen kötü hatıralarla ufak bir çığlık attı, iki eliyle saçlarını yolarken Kris’in üzerinden kalktı ve odanın en uç köşesine çöktü.
“Sen farklısın.”
Kulaklarına dolan babasının sesini susturabilmek için tüm gücüyle bağırmaya başladı. Ancak o lanet sesi duymaya devam ediyordu.
“Tek şansımız sensin Tao. Bunu yapmak zorundayım.”
Gözlerinin önünde film gibi gerçekleşiyordu tüm olaylar. Babası elindeki şırıngayla ona doğru yürüyordu ve içerisindeki mor sıvıyı ona enjekte ediyordu.
Durdu ve birkaç gün önce olanları düşündü. Xiumin’i kurtardığında böyle olacağını bilmiyordu. Tek amacı onu kurtarmaktı.
-Flashback-
Tao’nun titanın midesine düşmeden önce görebildiği tek şey Xiumin’in elindeki kola attığı şaşkın bakışlardı. Kendi koluna! İşte o an anladı öleceğini. Her şey bitmişti.
Bir anda çok fazla ısı değişimi olmuştu. Yaratığın vücudunda uzun bir yol kat ettikten sonra kendini aşırı sıcak bir sıvının içerisinde bulmuştu. Derisinin yandığını hissedebiliyordu. Kıyafetleri çoktan parçalanmıştı. Bu ısıya dayanmaları imkansızdı.
Sıvı onu içine çekiyor ve boğulması için uğraşıyordu. Tao son gücünü kullanarak titanın midesine ufak bir bakış attı. Yanındaki kadın hala ölmemiş olmalıydı. Yüzündeki deri kalkmıştı ancak hala mırıldanıyordu.
“Oğlum!”
Tao gözlerinin dolmasına engel olamadı. Sıvı onu tamamen yok etmeden önce bir şey gördü. Onu tamamen deli edebilecek bir şey.
Bir kolye. Yaratığın yediği insan cesetlerinin üzerinde duran bir kolye. ‘Annesinin kolyesi.’
Titrek bir nefes aldı. Bu. Titan. Onun. Annesini. Yiyen. Titandı!
Kanın vücudunda normalden on kat daha hızlı pompalandığını hissetti. Bir şeyler anormal gidiyordu ancak düşünecek zamanı yoktu.
Birkaç dakika önce kopan kolunu havaya kaldırdı. Garip bir şekilde, eskisinden daha iyi bir kola sahipti. Önemsemedi ve titanın bağırsak parçasına tutunarak kendini havaya kaldırdı.
Gerisi Tao’nun da anlayamadığı bir şekilde gerçekleşmişti. Bağırsak parçası çok sıcaktı ve elinin yanmasına neden olmuştu. Bu acı ‘bir şeyleri’ tetiklemiş olmalıydı.