POV Ave
"Avery Malik! Wat gebeurt er met het licht als het door een regendruppel gaat?" vraagt mijn Nask docente.
"Nou, ehm. Dan eh," Ik zoek naar een logisch antwoord.
"Nou?" ze kijkt me met een velle blik aan.
"Nou, dan komt er een regenboog. En aan het einde van die regenboog staat een pot goud, en als ik u was dan zou ik die maar eens gaan zoeken. En dan kan u ontslag nemen en dan heb ik geen last meer van u. En het is Ave trouwens,"
"AVERY ERUIT!" schreeuwd ze met een rood hoofd.
De klas lacht en ik pak mijn spullen, en loop de klas uit.
*Yo, ik kom naar huis. Ik ben eruit gestuurd.. oops :( Maar ik ga niet nakomen. Zie je over 10 minuten* app ik Perrie.
*Ben ik niet blij mee, maar oke. Ik zie je zo wel, zullen we daarna even shoppen? Binnenkort een bruiloft en jij gaat ook mee* appt ze terug.
*Ja is goed*
Ik loop richtng de bushalte en wacht op de bus van 2 uur. Ik ben er precies op het goede moment uitgestuurd. De bus komt en ik stap in, ik laat mijn OV zien en ga zitten. Ik doe mijn oortjes in en zoek naar een pakje kauwgom. Ik ben er verslaafd aan, tijdens de les kauw ik bijna altijd. Ik stop een kauwgompje in mijn mond en wacht todat we bij de volgende bushalte zijn. Ik druk op het knopje en ga alvast staan.
"Hee wat doe jij hier?" vraag ik als ik uitstap.
POV Perrie
"Hee wat doe jij hier?" vraagt Ave als ze uit de bus stapt.
"Ik kwam je ophalen,"
"Gaan we direct door naar de stad?"
"Ja als je wilt?" antwoord ik.
"Ja is goed, waarom gaan we?" vraagt Ave.
"Over een paar weken hebben ik en jij een bruiloft,"
"Hoezo ik ook?" vraagt ze.
"Ze vroeg of jij ook meeging. En dat vond ik wel een leuk idee,"
"Oh leuk. En waarom gaan we dan nu al naar de stad?"
"Ik had een leuk jurkje gezien voor jou en ik was bang dat hij uitverkocht zou worden,"
"Welke winkel?" vraagt Ave terwijl ze in de auto stapt.
"Chanel,"
"Nice, daar hebben ze zulke mooie jurken," Ave begint te stralen. We houden echt heel erg van shoppen en we doen niks liever dan met zijn tweeën samen de stad in en dan lekker veel kleren kopen. En vooral mooi.
** half uur later **
POV Ave
Ik sta voor de spiegel met een prachtige jurk aan. Van onderen is hij wijd en van boven wat strakker. Met zwarte pumps. Bij de jurk zit een lichtroze nagellak, ook van chanel.
Ik kan niet wachten tot de bruiloft. Als Perrie even later ook haar pashokje uitkomt ziet ze er prachtig uit. Perrie is de liefste, mooiste en grappigste moeder ooit.
Hee! Het nieuwe boek is er :D Living with Zerrie! Ik ga verder bij 5 votes, en niet eerder!
Laat een comment achter wat je ervan vind, en LET GOED OP het volgende chapter
xxx
JE LEEST
Living with Zerrie (Dutch Fanfiction)
FanfictionAve is een meisje van 14 en ze is de dochter van het beroemde koppel Zerrie. Ze is een grappige, brutale, mooie en lieve meid die van alles mee maakt en opgroeid bij haar ouders Perrie en Zayn. Ave heeft een pittig leven, ondanks dat haar ouders...