** A girls-day **

869 50 10
                                    

POV Ave 

"Ave..Ave, wakker worden," Perrie schudt zachtjes aan mijn schouder.

Ik draai me met een grauw gezicht om. 

Perrie springt achteruit. "Sorry!" 

Ik moet lachen door haar reactie en stap uit bed. Ik zoek mijn handdoek en loop naar de douche. 

"Goedemorgen slaapkoppen, lekker geslapen?" vraagt Zayn als hij in zijn pyjama aan komt sjokken. 

"Ja heel lekker. Hee, ik ga vandaag met Perrie mee naar de studio. We gaan zo na het ontbijt oke?" 

"Oke, is top. Ik ga toch naar de jongens dus dan missen we elkaar ook niet," Zayn glimlacht breed en ik geef hem een duwtje. Ik draai de deur op slot en stap onder de douche. 

** 1 uur later ** 

"Ave we moeten nu echt gaan anders komen we te laat," zegt Perrie. 

"See you," zeg ik tegen Zayn. 

Ik doe mijn Iphone in mijn zak en loop achter Perrie aan. We stappen in de auto en we rijden naar de studio. De rit is niet lang, ongeveer 10 minuten. 

"AVEEE!" Jade komt de studio uitrennen en omhelst me. "Ik heb je gemist cutie!" 

"Ik jou ook!" Ik geef haar een knuffel terug en we lopen samen met Perrie naar binnen. 

"Hey! Waar was je? Ik dacht dat Perrie je had vermoord of zo," Leigh-Anne omhelst me. 

"Heeei, ik heb je gemist. Perrie moet je vaker meenemen, anders dan kidnappen we je," Ik geef Jesy een knuffel en kijk haar grijnzend aan. "Ik weet dat je het weet," 

"GEFELICITEERD! JESY DIT IS ECHT SUPER COOL! ER KOMT GEWOON EEN MINI-JESY!" 

"JAAAAAA, ik weet het! Ik ben zo blij!" Jesy maakt een klein sprongetje van geluk. 

"Weet je, ik vind dat we een whatsapp-groep moeten aanmaken waarin we met elkaar kunnen appen. We spreken elkaar veelste weinig. Ik maak hem wel aan, wat is je nummer?" vraagt Jade. 

"06 778 892 45" 

((Welkom bij de gang!)) - Jesy 

((Hahaha)) - ik 

((1 regel: NIET SPAMMEN!)) - Leig-Anne 

((Ja ja mama)) - Perrie

((Tot nu toe ben jij hier de enige moeder --")) - Leigh-Anne

((Niet lang meer..hihi)) - Jade 

((Waarom appen we als we met z'n 5 naast elkaar zitten?)) - Jesy 

((Eh..)) - ik 

((Tja..)) - Perrie

((HAHAHAHA, NOOBS)) - Leigh-Anne 

((Jij praat ook in deze groep Leigh..)) - Jesy

((Tss)) - Leigh-Anne

((Gekkerds)) - ik

 ((Zeg jij)) - Jade 

((Hee! Dat is m'n dochter ja!)) - Perrie

((1 van de redenen wrm je niet met je moeder in een app-groep moet ^)) - ik 

"Dames, komen jullie even je stemmen opwarmen voor de opname van de singel?" vraagt 1 van de managers. 

"Jup," zegt Jade 

Living with Zerrie (Dutch Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu