Bölüm şarkısı; Lookout ost part.1 ~ DamianoKeyifli okumalar küçük kelebeklerim
🦋
Kelebek Etkisi.
Hiçbir şey göründüğü gibi değildir ve her şey göründüğü kadar vardır. Bir kelebeğe göre insan ömrü sonsuzdur. Öyleyse sonsuz nedir?
Kimim ben? İnsan hayatlarıyla oynayan ve onların özel hayatlarına burnunu sokan bir magazinci? Prenses Diana'nın ölümüne sebep olan paparazilerden biri? Pekala prenses Diana gerçekten paparaziler yüzünden mi ölmüştü?
Şu ana kadar okuduğunuz tüm hikayeyi unutun çünkü hiçbir şey göründüğü gibi değildir. Sadece inandığımız şeyleri görüyorsak gördüğümüz şeylere inanmanın bir anlamı kalmaz. Hikayenin bundan önceki kısmı sadece inandığınızdı. Bana inandınız mı? Yoksa sadece inandığınız şeyleri mi görürsünüz?
Şimdi on yüzlü bir hikayenin içindesiniz ve sadece altı yüz görüyorsunuz. Kalan 4 yüzü size anlatmama izin verin.
Bu işi neden kabul ettim?
Soğuk bir kara meltemi gecenin içine hapsedilmiş yarasaların tüysüz derisine dokundu. Gece yine tüm karanlığı, gizemi ve tutkusuyla önümüze serilmişti.
Zaman, dünyadaki pek çok insan için normal akıyordu fakat bazıları için ya geçmek bilmeyen bir hal alıyordu ya da tutkuyla yatağında sevişen insanlar için rüzgar kadar hızlıydı. Yine de gece geceydi. Her şey yerli yerindeydi.
Boş sokaklarda in cin top oynarken birkaç genç şakalaşmalar ve kahkahalar eşliğinde villaların, yalıların doldurduğu mahalleden geçti.
Arkalarından genç bir kadının topuk sesleri yankılandı kaldırımda.
Tak tak tak.
Uzaklarda bir siren sesi duyuldu ama hemen sonra sokak yine sessizliğe gömüldü.
Sokağın başına bir araba usulca yaklaştı ve büyük konağın önünde durdu. Farlarını hiç açmamıştı.
Kapkara bir sis çöktü konağın etrafına ve gece tüm vehimini büyük konağın üzerine saldı.
Rengi karanlıkta belli olmayan arabadan bir adam indi. Epey uzun ve iriydi. Omuzları genişti ve sırtı dimdik duruyordu. Böyle yıkılmaz bir görüntüye sahip olmasına rağmen arabanın kapısını gürültüyle kapattıktan sonra sendeleyerek yürüdü.
Konağın bahçe kapısını açmak için elini kaldırmıştı ki kapı bir başka insan tarafından açıldı.
''Sizi bekledim, efendim.'' dedi ürkek ve tiz çıkan bir ses.
Adam bahçeden içeri sendeleyerek girdi. Neredeyse düşüyordu fakat yılışık bir gülümsemeyle karşısındaki kadının ince omuzlarına tutundu.
Kadın tüm iyi niyetiyle adama yardımcı olmak istese de adamın ağzı alkol kokuyordu ve bu onu rahatsız ediyordu. Kör kütük sarhoş insanlardan her zaman için korkardı.
Zihni, içindeki ipliklere tutundu ve en koyu renkli olanı tutup çekti kadın. Şimdi, babası annesini dövüyordu. Melek gibi babasının neden şimdi annesini dövdüğünü anlayamamıştı o zaman. Sonra babası ona yönelmiş ve elini kaldırmıştı. İşte, ilk defa o zaman alkolün yoğun kokusu burnunu doldurmuştu.
Genç kadın iri adamı elinden geldiğince omzunda taşıdı ve eve ulaştıklarında kapıyı adam için açtı.
Şu an yükünü, ona veren adamın adı Arıkan Küçük idi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KELEBEK ETKİSİ
Teen FictionKelebek Etkisi. Hiçbir şey göründüğü gibi değildir ve her şey göründüğü kadar vardır. Bir kelebeğe göre insan ömrü sonsuzdur. Öyleyse sonsuz nedir? Kimim ben? Prenses Diana'nın ölümüne sebep olan paparazzilerden biri? Pekala prenses Diana gerçekten...