《Videoyu izleyip ölmeyin😺yani dayanamıyorum artık yaa😿🙀🙊🙈》
Bana zarar vermemek için kendine zarar verdiğini duyduğum an sanki kalbime bıçak saplandı. Bu duygu resmen aşık olduğumu gösteriyor. İstemsizce gözümden yaşlar akmaya başladı
Ben;o nerde? Çabuk söyle o nerde jimin?
Dedim hıçkıra hıçkıra ağlarken.
Jimin bana bakıpJM; gidecek misin yanına? Ben seni götürürüm çok saol gerçekten çok saol.
Dedi heyecanlı ve masum bir yüz ifadesiyle. Ona
Ben;hadi oyalanma hemen beni ona götür.
Dedim ağlayarak. Onu gerçekten görmek istiyordum.
Hemen ayağıya kalkıp hızlı adımlarla yürümeye başladık. Arabasının önüne geldik jimin hemen şoför koltuğuna geçti bende hemen yanındaki koltuğa oturdum kemerimi taktım ve ona gidiyorduk,ama ben halâ ağlıyordum.
Yol bitmiyordu ormanlık bir yere girdik çok ıssızdı ve havada yavaş yavaş kararmaya başlamıştı.
Sonunda bir bahçeye girdik.
Ağzım"O" şeklinde açık bakıyordum biryandanda gözümdeki yaşları siliyordum.Bayaa ürkütücüydü ama güzel bir evdi. Jimin önde bende arkasında içeriye doğru ilerlemeye başladık. İçeriye girdiğimde salonda diğer beş arkadaşı oturuyordu. Hepsinin yüzü asık moralleri bozuk duruyordu.
İçeriye girdiğimizde hepsi birden ayaklandı ve bana baktılar.
Biraz ürktüm çünkü hırlıyorlardı. Jimin onlara dönüpJM;sakin olun. OLMAK ZORUNDASINIZ
Dedi.ben ise korkan gözlerle bi onlara bakıp birde etrafa bakıyordum. Gözüm onu arıyordu. Tam o esnada jimin arkadaşlarına
JM;Hadi biz çıkalım.
Dedikten sonra bana dönüp
JM;Jungkook yukarıda sağdaki odada. Tekrar çok saol.Diyip evden çıktılar bende hemen üst kata doğru koşarak çıktım. Odanın kapısının önüne gelince derin bir nefes aldım ve yavaşça kapıyı açarak içeriye girdim.
Onu gördüm... yatakta üst tarafı çıplak bir şekilde hızlı hızlı nefes alıp veriyordu. Acı çektiği belliydi çünkü elleri ile ötüyü sıkıyordu. Onu o halde görünce sesimi çıkarmadan ağlamaya başladım tekrar.