Bu şort büyüktü değil mi? ozaman çıkarmamda sorun yok bebeğim hı?😎😏😌😻🙈🙊🙈

6.2K 258 47
                                    

Anlaştık diyip elimi tutup beni yataktan indirdi. Aşağıya indiğimizde ahjummanın evde olduğunu gördüm.

Ben; ahjumma meraba nasılsın

Dedim. Oda bana masumca gülümseyip.

Ahjumma; meraba kızım.

Jk; hemen birşeyler hazırla.

Diyince yüzüne sert sert bakıp koluna yumruğu geçirdim

Ben; ya! 😲Nazik olsana. 😬

Diyip ahjummaya döndüm kafasını eğip eliyle ağzını kapatmış sırıtıyordu.😸
Nazikçe ona döndüm

Ben; ııııı bende size yardım edebilir miyim?

Ahjumm;ah şey bunu jungkook beye sorsanız daha iyi olur bence

Kooka dönüp kenara çektim.

Ben; kook. Senden büyük birinin sana bey demesine nasıl müsade ediyorsun.

Jk; ben ondan daha büyüğüm tamam mı?

Ben; ne? Ahh saçmalamayı kes hiç komik değil brn ciddiyim

Jk; merak etme bende ciddiyim. Herneyse

Diyip ahjummaya döndü

Jk; sana yardım edebilir bir an önce hazırla yesin yoksa ölecek.

Bana dönüp

Jk;😯sen ölürsen ben naparım?

Diye konuştu burnunu burnuma sürerek. Ben utanınca kafamı önüme eğip

Ben;kook yapma.

Jk;tamam tamam hadi git bişeyler ye

Dedi sırıtarak. Ahjummada bizim halimize gülüyordu.

Ahjummayla beraber mutfağa gittik. Ben salata hazırlıyorken birden

Ahjumma; biliyor musun ? Onu hiç böyle görmemiştim.

Ben; efendim?

Dedim anlamamış bir şekilde.

Ahjumma; jungkook bey.... onu ilk defa böyle enerjik görüyorum.

Ben; nasıl yani?

Ahjumma;o daha önce hep yüzü asık gezerdi etrafta. Kimseyle konuşmazdı. Benimle yanlızca yapacağım şeyleri söylerken konuşurdu okadar. Herkese sinirlenirdi. Ama aslında onu iyi niyetle yapardı. Birkere sarhoş bir adam ne dediğini bilmeden yolda ona buna sataşıyordu bende kendi evim için birşeyler almak üzere dışarıdaydım . Sarhoş adam gelip elimdeki poşetleri elimden alıp içindekileri açıp yemeye çalışmıştı.
Korkumdan hiçbirşey yapamıyordum yanlızca çocuklarıma götüreceğim şeyler yiyildiği için ağlıyordum tam o sırada jungkook bey çok hızlı bir şekilde yanıma geldi nasıl okadar hızlıydı halâ anlamış değilim ama o adamı çok kötü dövmüştü. Yumrukları okadar serttiki adamın yüzü param parça olmuştu. Sonra yanıma gelip cebinden çıkardığı cüzdandaki bütün parayı elime sıkıştırdı. Çok vermişti bir deste kadar. Hiç birşey demeden ellerini cebine sokarak yoluna devam etti.
O günden sonra ona minnettar olduğum için daha çok çalışmam gerektiğini düşündüm ve daha çok iş yaptım ama onu ilk defa böyle birisine değer verirken ve ilk defa böyle sırıtsada gülerken gördüm gerçekten şanslısın seni çok seviyor belliki.

Ben;omooo😯benim yakışıklı centilmen erkeğim😻

Diyince ahjumma güldü.😸😹

Ben; ahjumma! Gerçekten ilk defamı böyle görüyorsun? Gerçekten bu zamana kadar benim gibi kimseye değer verdiğini görmedin mi?

vampir*~jkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin