😏😍fermuarını açmana ben yardımcı olabilirim bebeğim🙈🙊

5.1K 216 56
                                    

Babam; bu zamana kadar güçlü kalarak zaten bizim  gözümüze girdin.  Senin gibi birini sevdiği  için kızımla birkez daha gurur duyuyorum. Sen artık benim oğlumsun. Bir sıkıntın bir derdin olursa ben buradayım tamam mı? Şimdi ağlama. İlk defa ağlıyormuşsun gibi duruyor.

Diyip gülmeye başlayınca

Ben; zaten öyle babacım. Belki ikinci ağlayışıdır. Çok güçlü olduğu için öyle görünmeyi seviyor.

Babam; oooo aferim oğlum sakın ağlama güçlü olmak ve öyle görünmek herzaman en iyisidir.

Diyip bana döndü.

Babam; bu arada ilk ağlama nedeni yoksa sen misin? Herkese bir ilk yaşatırsında genelde o yüzden soruyorum.

Gülümseyerek.

Ben;ıııııı şey belki ben olabilirim.

Babam; ah seni cadı. Hadi artık çıkın biraz başbaşa takılın bizde dinlenelim yorulduk

Diyince jungkook ayağıya kalkıp anneme ve babama sarıldı.

Jk; Herşey için çok teşekkür ederim.

Annem; Biz teşekkür ederiz kızımızı bu kadar zaman yanlız bırakmadığın için oğlum. Hadi artık oyalanmayın gidin. Kendinize dikkat edin.

Ben; tamam sizde iyice uyuyun rahatlayın.

Diyip sıkıca sarıldım. Jungkook elimi tuttu ve evden çıktık arabaya binip yola çıktık.

Ona ve bana balo için kıyafet aramaya başladık önce doğal olarak bana bakmaya gittik.

Elbiseleri tek tek deneyip jungkooka gösterdim hepsinide beğendi hiç yardımcı olmuyordu. Son bir elbise kalmıştı fakat üzerimdekinin fermuarına elim yetişmeyince, açmaya çalışırken çalışanlara seslendim

Ben; bakar mısınız? Fermuarı açmama yardım edebilir misiniz lütfen?

Beni duymadıklarını düşünüp arkamı dönmemle çığlığı basmam bir oldu. Jungkook birden önümde belirip pis pis sırıtarak

 Jungkook birden önümde belirip pis pis sırıtarak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jk;şttt ne bağırıyorsun prenses? benim. Dön bakalım arkanı ben hallederim.

Arkamı dönünce fermuarı açıp ellerini kenarlardan içeriye sokup sıkıca sarıldı

Ben; kook ne yapıyorsun ? Çık hadi üzerimi değişiyim.

Jk; ben yardım ediyim olmaz mı?

Ben; sessiz olsana rezil olduk ya.

Ona dönüp çıkması için onu duşarıya doğru itmeye başladım. Kabinden çıkınca tüm çalışanların ağızlarını kapatmış kıkırdayarak bize baktıklarını görünce. Jungkooka dönüp kafasına şaplağı indirdim.

Jk; ahhh cidden. Kafama vurmayı bırak artık kırıldı ya.ilk defa birinden dayak yiyorum sayende.

Diyip yüzünü bebek gibi astı. Çalışanlar birşeylerle ilgileniyormuş gibi bize bakmaya devam ederken.
Umursamadan elini tutup kabine soktum ve köşeye sıkıştırdım.

vampir*~jkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin