♡《Ya şu çocuğu çok seviyorum. 😍Tabii ki şarkılarınada bayılıyorum. 😄Hadi dinleyerek okuyun umarım beğenirsiniz😚iyi okumalaaar😘😚》
Önümden öylece geçip ilerlemeye devam etti. Bana dönüp bakmadı bile.
Sanki ben ona çok meraklıyımda. Pislik.Nana;Hayırdır bu neydi şimdi¿ siz ayrıldınız mı?
Sinirle birbirine vura vura eşyalarımı toplamaya başladım ve
Ben; Biz diye birşey hiç olmadı ki. O aşşalık yanlızca beni tehtid ediyordu bana eziyet ediyordu başka hiç birşey yapmadı. Ama ben...BEN O MANYAK PSİKOPATA AŞIK OLDUM hah😃😒 gerçekten çok saçma
Diyip sert ve hızlı adımlarla içeriye doğru yürümeye başladım ve sinirden bir an onu geçmek istedim. Adımlarımı iyice hızlandırıp ona omuz attım ve önünden esip geçtim.
Hızlıca sınıfa girdim en arka köşeye geçip. Oturdum resmen şuan bir boğa gibiydim sinirden patlıyacaktım. Tam o sırada sınıfa nana girdi.
Yanıma oturduNana; ayy yoruldum. Çok hızlıydın maşallah. Şimdi anlat bakalım seni tehdit etti derken ve sana eziyet etti derken neyi kast ettin.
Ben; Boşver. Lütfen konuşmak istemiyorum.
Nana;yahu eziyet etti dedin. Bu küçük veya boşverilecek birşey değil tamammı
Ben; Nana yanlızca şunu söyliyim "canımı çok yaktı " lütfen daha fazla soru sorma zaten unutmaya çalışıyorum olur mu?
Nana; Ahhh bitanem istersen şimdi onu dövebilirim hı? istermisin?
Diyince küçük bir gülücük attım.
Ben; Teşekkür ederim ama bu mantıklı birşey değil sanırım. Herneyse ona yaklaşmamak en iyisi
Nana; Okadar kötü birisi yani
Ben; aslında değil ama öyle
Nana; o nasıl oluyor muş?
Ben; bilmiyorum ama öyle
Nana;tamam tamam boşverdim akşama kafalarımızı boşaltırız merak etme
Ben;umarım.Diyip konuyu kapattık. Dersler zar zor geçiyordu. Artık dayanamadım ve bir derse girmemeye karar verdim biraz dinlenmek istedim.
Kafeteryaya gidip kahve almayı düşündüm ve adımlarımı o yöne doğru yönelttim. Kafeteryaya gelmiştim ama gelmez olsaydım. Jungkook lar orada oturuyordu tabii bir kaç masa daha doluydu. Jungkookun arkası bana dönüktü ama kokumu almış olmalıki yavaşça kafasını çevirip baktı sonra önüne döndü, bende umursamıyormuş gibi yapıp kahve spariş ettim. Kahvem gelince alıp ordan uzaklaşmak istedim.
Hiç o tarafa bakmadan yürümeye başladım tam konferans salonunun önünden geçerken hızlıca kaçı açılıp içeriye çekildim. Sertçe duvara yasladı beni karanlık olduğu için görmüyordum. Ani hareketten dolayı kahveyide düşürmüştüm. Al işte...
Kim olduğunu merak etmeye başladım.
Ben;kimsin?
Ses gelmedi
Ben;hemen ışığı aç yoksa çığlık atarım
Yine ses yoktu
Ben; kimsin bari onu söyle
Dedim o sırada yakınlaştığını hissettim çünkü nefesi yüzüme çarpıyordu. Bu koku ondan başka kimsede yoktu ama emin olmak için elimi yüzüne sürmeye başladım.
O an emin oldum o olduğunaBen; jungkook sensin. Aç şu lambayı ve benden uzak dur
Dediğim anda lamba açıldı.çok yakındık yüzüne ilk başta bakınca onu özlediğimi fark ettim ama çok ciddi duruyordum. İyice yaklaşmaya başlayınca onu elimle durdurdum.