😄Böyle yakışıklı birini damadım olarak tabikide isterim😄"Bende kocam olarak"🙈

5K 200 146
                                    

Kimse onun gözlerini ve yüzünü görmeden arkadan onu tutup dikleyip duvarla arama aldım. Sakin olamıyordu okadar sinirliydiki hızlı nefez alıp vererek hırlıyordu bir nevi.

Yüzünü avuçlarımın arasına alarak konuştum.

Ben; kook sakin ol. Bana bak. Jungkook lütfen kendine gel hemen bana odaklan.

Yüzünü yavaşça yerde hareketsiz halde yatan pislikten çekip bana çevirdi.

Ben; evet canım işte böyle. Sakin ol, kendine gelmeye çalış.

Kulağına yaklaştım ve fısıldadım.

Ben; herkes bize bakıyor. Ne olduğumuzu ortaya çıkarmak istemezsin öyle değil mi?  Hadi eve gidelim hı?

 Ne olduğumuzu ortaya çıkarmak istemezsin öyle değil mi?  Hadi eve gidelim hı?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Göz rengi birden normal haline dönünce rahatladım. Jiminlere işaret ettim ve orayı terk etmek üzere kapıya doğru yöneldik. Jungkook elimi sıkıca tuttu tam çıkarken tekrar dönüp suratına sert bir tekme attı. Sonra etraftakilere bakarak beni gösterdi ve bağırarak konuştu

Jk; O BENİM!BUNU O OLMAYAN BEYNİNİZE SOKMAYA ÇALIŞSANIZ İYİ EDERSİNİZ YOKSA HEPİNİZİ PARÇALARINA AYIRIRIM ANLAŞILDI MI?

Okadar sinirliydi ki bağırışına kokup göz kaçıran,geriye doğru irkilen...

Ben bile korkmuştum açıkçası.

Elini sıkarak

Ben; jungkook lütfen ama. Hadi artık gidelim.

Jk; yürüyün

Jiminlere seslendikten sonra dışarıya çıktık.

Beni arabaya yaslayıp omuzlarımı tutup

Jk; iyi misin?

Ben; evet iyiyim.

Jk;tamam şimdi bana bir söz vermeni istiyorum.

Ben; hı?

Jk;tamam bugün mezuniyet vardı bu yüzden süslendin. Sıkıntı yok az önce olanlarıda unut. Ama... bundan sonra dışarıya çıkarken bile mini,veya göğsü açık,sırtı açık , beli açık gibi şeyler giyinmeni istemiyorum.

Alaycı bir şekilde sırıtarak

Ben;sen şuan saçma sapan şey yüzünden benim giyim tarzıma karışacağını mı söylüyorsun?

Jk; hayır... tabikide istediğini giyinebilirsin ama dediğim gibi açık veya mini olmamak şartıyla.

Ben;öyle mi? İşte iki üç pislik yüzünden bir yadırgama daha😃😒😒

Jk; cheyrl.

Ben;eve gitmek istiyorum.

Diyip omuzlarımdan ellerini indirip taksiye işaret ettim

vampir*~jkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin