Eve girdim ve
Annem ve babamın halâ uyuduğunu farkettim. Ses çıkarmadan odama doğru yola koyuldum. Odama gidince üzerime pijamalarımı çekip yatağıma yattım. Gerçekten çok yorgundum sadece uyumak istiyordum.Sabah erkenden kalkıp kahvaltı hazırlayıp annemle babamı öperek uyandırdım. Kahvaltımızı yaptıktan sonra annemle beraber toparladık.
Annem; kızım hadi artık seni hazırlayalım geç oldu.
Ben; haklısın anne hem sana aldığım elbiseyi ben göstermeyi unuttum. Gel hadi.
Diyip elinden tutup odama doğru çekiştirmeye başladım.
Annem kıyafetimi görünce çok beğendi. Hemen duş alıp banyodan çıktım annem saçlarıma dalgalı bir fön çekti açık kalmasını istiyordum çünkü.
Ardından makyajımı yaptım takılarımı taktım. Son olarak elbiseyi giymem kalmıştı onuda giyindikten sonra hazır olacaktım. Vakit yoktu hemen giyinsem iyi olur diye düşünüp hemen giyindim.
Annem beni görünce sıkıca sarılıp öptü.
Beraber aşağıya babamın yanına indik.
Beni görünceBabam; benim prenses kızım. Dünya güzeli kızım,harika görünüyorsun.
Ben; teşekkür ederim babacım beğenmene sevindim. Aslında dün göstericektimde geldiğimde uyuyordunuz bende rahatsız etmek istemedim.
Babam; en iyisini yaptın inan bana çünkü çok yorgunduk
Diyince odaya kahkaha sesleri yayılmaya başladı.
Babam; ee jungkook oğlumuz neden gelmedi halâ
Ben ; aa doğru ben ona haber vermeyi unuttum
Hemen elime telefonumu alıp jungkooka mesaj attım.
Ben; kook ben hazırım gel hadi.
Jk; ben kapının önündeyim bebeğim çıkabilirsin.
Annemlere dönüp.
Ben; gelmiş. Gidiyorum hadi hoşçakalın.
Diyip ikisine de sarıldım sonra evden çıkmak üzere kapıya yöneldim kapıyı açtımki ne göriyim.
😍😄😍
Onu böyle görünce yutkunmaktan başka birşey yapamadım ve yerimde öylece kalakaldım tabi gözümden kaçmadı oda aynı şekilde bana bakıyordu. Birden kendime gelipBen; kook iyi misin?
Diye seslendim oda sesime irkilip toparlandı. Annem ve babam bize üst kattan pencereden bakıyorlardı. Jungkook onlara dönüp selam verdi. Ardından elini uzalttı e doğal olarak bende tuttum. Arabaya bindirdi ve hemen kendisi de bindi.Yolda giderken yüzüme bakıp duruyordu.
Ben;çıkar ağzındaki baklayı ne düşünüyorsun da sürekli bana bakıp duruyorsun