Capitolul 9

415 19 5
                                    

Kiara pov: am luat masa dupa m-am dus in camera mea sa dorm dar cum sunt eu nebuna mi-a venit ideea sa le fac farse vedetelor, dar am nevoie de un partener ...mm...Niall e cel mai potrivit si am auzit ca ii place sa faca farse. Ma ridic din pat si ies din camera el era la bucătărie si manca tipic Niall.
K: buna Niall!
Ni: buna Kiara!spune cu gura plina
K: am o idee !
Ni: care e aia?
K: hai sa le facem farse celorlalti! Te bagi?
Ni: ...normal!
K: hai sa incepem cu... Liam!
Ni:trebuie sa stii ceva despre el!
K: ce?
Ni: are fobie de linguri!
K: nu am mai auzit de fobie de linguri!
Ni: asta e!
K: perfect ,lingurile sunt numai bune!
Ni: ok, sa incepem!
Ne-am strecurat in camera lui Liam, ce noroc pe noi dormea dus, asa ca eu m-am gandit sa pun o lingura pe perna lui, ce malefica mai sunt si eu.  Saracul de el, dar asta, e o farsa.
A doua victima Zayn. Ce sa-i facem noi lui Zayn...mm...mi-a venit ideea sa ii vopsim parul in albastru dar am zis ca o sa ma omoare,asa ca i-am vopsit o suvita blonda, deabea astept  pana maine.
A treia victima Louis, nebunul trupei , am ales sa-i fur morcovii si sa il machiez.
Apoi si cel din urma oaia trupei, el saracul o va incurca cel mai rău din toti. Pentru început i-am îndreptat parul pentru ca va sta 2 ore sa il faca inapoi, i-am vopsit parul in verde foarte inchis care se ia are noroc si l-am machiat ca un clovn. Eu cu Niall abea puteam sa ne abtinem din ras. Dar nici Niall nu va scapa, asa ca la 3:00 dimineata ma trezesc si iau toate dulciurile. Deabea astept ce fețe vor face maine o sa mor de ras.

Harry Styles little sisterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum