Capitolul 30

181 8 0
                                    

Ajung acasa, imi iau pastila si merg in camera mea. Observ un mesaj de la Luke in care scria daca vin sa cunosc gaşca, ii trimit un mesaj ca da si la ce ora. Ma schimb de haine si ma duc in living sa vad ce e nou pe retelele de socializare. Dupa cateva minute aud o bataie in usa fiind Luke. Harry e cam încruntat si ce, cand are el vreo iubita nu spun nimic. Plec si urc in maşină.
K:deabea aştept sa-ti cunosc prietenii!
L:te asigur ca sunt foarte de treaba!
K:Ok!

După 4 minute ajungem la o cafenea unde erau la o masa cei 6 prieteni a lui Luke. Erau 3 fete si 3 băieţi.
L:deci întâi sa începem cu fetele,ea este Jessica si arata spre o fata blonda cu ochii albastri, ea este Selena si arata spre o fata cu parul saten deschis si ochii albastri verzi si ea este Darcy si arata spre o fata cu parul saten inchis carlionțat si ochii caprui.
Ele:sper sa ne intelegem!
K:si eu!spun incantata
L:acum sa ii prezint pe baieti,el este Adam si arata spre cel cu parul blond si ochii verzi,el este Dilan si arata spre cel cu parul saten si ochii verzi si cel din urma Scott ,aratand spre un baiat brunet cu ochii caprui.
K:incantata!
Ei:si noi!

Gaşca lui Luke mi se pare foarte de treaba.
K:fetelor!
Jess:da!
K:ce ziceţi daca veniţi la mine sa ne cunoastem mai bine!

Darcy:nu suna rau!
Sel:ok!

Eu cu fetele am plecat acasa si cand au auzit ca stau in casa cu One Direction au amuţit. In fine ,eu nu stiu daca sunt fane dar nu ma deranjează.
K:si aici e camera mea!
Darcy:drăguţă!
K:mersi!
Sel:esti cumva artista sau ceva de genu?
K:desenez!
Darcy:si eu, dar nu imi place sa pictez!
Sel:sunt super faine, ai talent!
Jess:Kiara am o intrebare!
Kiara: care?
Jess:sti sa te baţi?
K:da de ce?
Sel:Luke ne-a spus ca esti in mafia nostră!
K:v-ati suparat?
Jess:normal ca nu, doar dacă esti intr-o mafie trebuie sa şti!
K:am facut 2 ani, dar m-am lasat!
Darcy:daca vrei vi cu noi maine la antrenament!
K:sigur, si vreau sa va invit la ziua mea duminica!
Sel:câţi ani faci?
K:18!
Darcy:super!

Harry pov:
Trec pe langa camera Kiarei si aud mai multe glasuri!Decid sa intru in camera si vad 3 fete, mmm...mm destul de frumoase...ce e cu mine?
H:Kiara, cine sunt fetele astea...frum...adica, cine sunt ele?
K:o nu!
D:s.a intamplat ceva?
K:ce cauti aici, idi...Harry?
H:pai...am auzit mai multe voci in camera ta si uite.mă aici!
K:pff...
H:dar pana la urma cine sunt ele?
K:idi...pff, Harry sunt prietenele pe care le.am intalnit in maf... din mall.
H:...o..k!
K:hai ieşi afară!
H:pfff......bine pa!
K:insfarsit am scapat de idiotul de fratemiu.
Sel:ciuudaaat!
K:hihi....
D:ce ziceţi, veniţi in oraş, ca o seara a fetelor??
Jess:e o ideea buna!
K:eu una am chef de o distractie!
Sel:ok!

Ne-am luat gentile si am pornit in oraş cu masina lui  Darcy, am ajuns in 5 minute la ce viteza a băgat Darcy....
Prima data am mers la un magazin de haine, noi ca nebunele am probat fiecare rochie, bluză....etc.
Dupa am mâncat ceva pentru ca eram lihnite si am facut o plimbare prin parc in toiul nopţii.
Dar ghinionul nostru este ca masina lui Darcy s-a stricat si  am fost nevoite să  furam una, Jess a avut curajul. M-am intors acasă la ora 01:30, le-am salutat pe fete si am mers in casa. Spre fericirea mea care nu a durat mai putin de 5 minute este ca Harry ma urmarea si am fost prinsă ca o mață in sac!
H:hey Kiara!!!
K:hey Harry!
H:ştii cat e ceasul?
K:dap!
H:si pe unde cartofii lui Niall ai fost?
K:imi place partea pe unde cartofii lui Niall ai fost, bravo!
H:o mersi!
K:cu plăcere, pa!
H:uă uă unde crezi ca pleci?
K:stai sa ma gândesc ,in camera mea, tu unde crezi?
H:pana la urma unde naiba ai fost?
K:doamne eşti mai rau ca mama, am avut o seara a fetelor!
H:si ce ati făcut!
K:esti culmeaaa, idiotule, hai noapte buna!

Harry Styles little sisterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum