Ma trezesc din cauza nenorocitului de soare, cu o durere de cap insuportabila...mm...cred ca e din vina idiotului de Harry.
Imi fac rutina obişnuită si ma duc jos .
H:neata!
K:neata!
H:ai păţit ceva?
K:da, ma doare capul, la naiba!
H:uite nişte pastile de dureri de cap!
K:ooo mersi!spun sarcastic fara a.si da seama.
H:azi mergi undeva???
K:am si eu o intrebare!
H:care?
K:de ce ma intrebi, ma rog??
H:te-am intrebat asa!
K:poate ma duc cine stie!
H:bine,noi plecam la studio!
K:ok!Harry :
Maine e ziua Kiarei si vreau sa fie totul perfect.In seara asta vreau sa ii anunţ pe amicii ei la fel de nebuni ca ea sa vina la ziua ei.
Ma duc sus si ii vad pe toţi intr-o camera.
H:deci azi mergem la studio si maine trebuie sa organizam petrecerea. Am stabilit ca Zayn sa stea cu Kiara,cine vrea sa ia tortul?
Ni:Euu!
H:in niciun caz Niall, sa fim serioşi acum o sa rămânem fara tort.
Ni:bine!spune supărat
Li:ma ocup eu de tort, va asigur ca il voi aduce întreg!
H:bine!
Ni:atunci eu ce fac??
H:.mm.chiar nu ştiu!
Li:decoratiunile!
Ni:suna distractiv!
Z:acum haideti ca întârziem!
H:ne omoară Simon!
Li:e ora 08:20,nu o sa ne facă nimic...
Lou:esti sigur?
Li:nu, sa mergem!
Lou:stiam eu!Kiara:
Vad că baietii au plecat asa le sun pe fete sa mergem la antrenament, deabea astept!K:buna!
D:oh hey buna Kiara, azi vin sa te iau ca sa mergem la antrenament!
K :cat tine antrenamentul??
D:doua ore!
K:super, atunci!
D:vin la tine in 10 minute!
K:sau in 5 minute, cu ce viteza conduci....
D:sa sti ca ai dreptate...
K:ok, bine ne vedem, paa!
D:te pup, paaa!Astept 5 minute pentru a veni Darcy la mine pentru ca sa ma ia, as veni si singura dar nu am Masina si nici carnet de conducere. Aud un claxon
si ma grabesc sa ajung in maşina.
D:hey!!
K:hey!
D:eu zic sa ne grabim, pentru ca nu imi place cand intarzii!
K:nici mie,atunci baga viteza!
D:suuuper!In 7 minute maxim am ajuns si fara sa intarziem,Darcy e tare!
Jess:buna fetelor!
K:hey, Jess!
Sel:acum haideti la sala!Am intrat intr.o sala foarte mare, e super tare,se pare ca nu avem antrenor sau asa ceva,e mult mai bine.
Antrenamentul a fost super ,nu m-am mai luptat asa demult.Fetele se descurca foarte bine,dar si eu la fel ca ele.
Darcy ma conduce acasa si ma duc direct la baie sa fac un dus.
Dupa 20 de minute ma duc jos sa vad daca au venit aiuritii acasa ,pentru ca nu vreau sa fiu interogata din nou.
Din fericirea mea nu erau acasa,pfiu!
Când ma duc in living se aude o usa deschizând, se pare ca deabea acum au venit.
H:hei, ce faci?
K:bine tu?
H:am venit de la înregistrări!
K:ok, eu ma duc in camera mea!
H:bine!H:eu ma duc să-i sun pe prietenii Kiarei si pe mama sa vina maine aici!
Li:bine!Kiara:
Stau sa ma gandesc ca maine e ziua mea si voi face 18 ani cred ca e cea mai urata zi din viata mea,asta e.Mai sunt 5 săptămâni si va începe liceul ala afurisit, dracul sa-l ia, of!
Dupa cateva minute de stat pe gânduri,adorm .H:gata baieti, i-am sunat!
Li:ar fi bine sa dormim !
H:eu sunt obosit, noapte buna!
Toti :noapte buna!
CITEȘTI
Harry Styles little sister
FanficKiara este sora faimosului Harry Styles. Ea este obligata de mama ei sa mearga in turneu cu trupa fratelui ei.