Dupa o ora de desenat am coborât jos unde era Zayn si Niall care se uitau la TV. Atunci se deschide uşa si pe ea intra ceilalţi care radeau dar nu stiu de ce.
K: de ce radeti mă?
H:ce nu avem voie?
K:ba da...cine vrea sa se uite la un film de groaza?
Toţi: noi!
Acum sa vedem cine rade la urma, la arat eu lor cine rade mai bine.
Am pus filmul si deja Harry se sperie la fel ca ceilalţi, eu abia ma abtin sa nu rad.
Erau niste scene super eu muream de ras cand ii vedeam ca se sperie ca nişte fricoşi. Atunci Harry începe sa vorbeasca.
H:nu te duce acolo !
K: ce e cu tine?
H: nu vezi ca aia din film vrea sa moara?
K: pai dăă, asta si trebuie!
H:da sigur!
K:aha...***
A trecut doua ore si "filmul de groaza" deabea acum incepe! Mai intai ma duc sa vad ce face fiecare.
Cu cine sa încep? A Louis,mă duc sa vad ce face si e in camera, bun.
Ma duc afara sa vad daca exista vreo scara pe aici si am noroc este una. O duc spre fereastra lui Louis din camera. Vad lumina stinsa e perfect planul asta merge foarte bine.
Acum sa pun planul in funcţiune, bat in geam de mai multe ori pana se trezeste ,vad ca fricosul se duce să-i trezesca pe ceilalţi si aud glasurile lor.
Lou:s-a auzit ceva spre geam sau cred ca cineva...
Li: e pe bune Louis, sau vrei sa ne faci o farsa?
Lou:tu gandesti la ora asta sa va fac farse?
H:cred ca Louis are dreptate, daca...e ceva...in casă?
Z:serios Harry?
Lou: si daca e Kiara?
Li: poate...
Aud cum idiotii deja se sperie asa ca i-au scara si o duc la loc. Apoi vad ca ei se uitau pe geam speriaţi ,haha cel mai tare film de groaza. Ma ascund in spatele casei ca sa nu ma vada! Fug tip-til in camera mea ca sa nu zica ca sunt eu cea care ii sperie. Ajung si ma pun in pat prefacandu-ma ca dormeam. Bine ca am venit in camera pentru ca baietii au venit in camera mea.
K:ce vreti mă la ora asta! Spun prefacandu-ma ca nu s-a intamplat nimic.
H:băi vedeti ca nu era Kiara, e aici!
K:despre ce vorbiti idiotilor?
H: cand Louis dormea a auzit o bătaie în geam si crede ca e o fantoma sau asa ceva!
K:ce nebuni sunteti!
Lou: ne vezi ca mintim?
K:stiti ceva...plecati pentru ca vreau sa dorm si ar fi bine sa faceti la fel!
H:ok, Louis daca mai auzi ceva ne spui!
K:poate ma mai deranjati odata o patiti si nu vreau sa se termine rau!
H: ok!noapte buna!
K: hai noapte buna!
CITEȘTI
Harry Styles little sister
FanfictionKiara este sora faimosului Harry Styles. Ea este obligata de mama ei sa mearga in turneu cu trupa fratelui ei.