Capitolul 35

147 10 0
                                    

***
Dupa o lună :

H:Kiara, unde naiba ai umblat, esti cam ameţită?
K:sa sti ca :1 nu am baut si 2 lasati-ma in cartofii mei  sa dorm pentru ca sunt foarte obosită!
Ni:hey, ei nu au nicio vina! Spune bosumflat
H:esti bine? dar totusi unde ai fost?
K:nu iti spun, paa!
H:off ,mincinoasă mică!
K:te-am  auzit !
H:of Doamne!
Li:voi unde credeti ca a fost?
H:o sa aflam mâine!
Z:mai precis?
H:o urmărim!
Lou:parca suntem niste detectivi!
Ni:imi place sa fiu detectiv!
H:Maine la prima ora trebuie sa ne trezim!
Li:ok!

Kiara:
Ce ma enerveaza creţul de Harry, trebuie sa ma interogheze in fiecare zi,mereu imi petrec ziua in mafie cu cursele de masini si altele.Trebuie sa-l intereseze pe el mereu,off urasc asta.
Dar daca ma enerveaza ma duc acasă pentru că liceul de aici, are prea multe reguli stupide, uniformă. Da cred ca ma voi muta de aici.

După cateva minute ma îmbrac ,pentru ca e ora 14:00 si trebuie sa merg la mafie, am multa treaba. Imi fac un dus ,apoi ma imbrac cu o pereche de blugi taiati in genunchi, un maieu negru, o pereche de pantofi cu toc si o geacă neagra de piele. Cobor jos fara ca cineva sa ma observe. Ma urc in maşina si conduc cu o viteza destul de mare, simt adrenalina, parca innebunesc aici. In 5 minute am ajuns si ii vad pe mafiotii mei care ma asteapta.
Darcy:ce faci queen? 
K:bine, voi ce faceţi?
Luke:queen avem o misiune pentru tine!
K:scuipă tot!
Luke:trebuie sa il omorâm pe Janson Edwards!
K:floare la ureche!
Luke:dar... mai trebuie sa luam drogurile si armele de la Nelson care ne asteapta maine la ora 23:00!
K:ok!
Luke:Darcy, Selena si Jessica o însoţiţi pe Queen!
Ele:super!
Luke:joi avem o cursa cu nemernicul de James !
K:Jegosul naibii, poate o să-l calc cu maşina!
Luke:poate,l-as pune
pe Scott dar nu!
K:sunt foarte pregatita si o să-l calc in picioare pe idiotul de James!
Luke:si in plus castigi o maşină luxoasă si 10000 de lire!
K:bun, eu plec acasǎ  si  ajung aici la 22:30!
Luke:bine, te asteptam!
K:ok, bye!

Ma urc din nou in maşina si plec de la mafie. Ajunsa acasă, vad lumina aprinsa, se pare ca idiotii s-au prins ca nu sunt acasa, firar!.
Intru in casa fara nicio grija, urcand scarile, dar simt o mana puternică ce ma face sa ma uit in spate.
K:ce e?
H:Kiara unde tot fugi asa pe furiș?
K:stii, Harry nu am timp de interogaţiile tale, practic  am o misiune!
H:what, misiune?
K:ce naiba am zis?
H:ce misiune?
K:pff, haide sa iti explic!
H:bine!spune si ne asezam pe canapea
K:pai eu acum sunt într-o mafie, am o misiune la 23:00 si nu vreau să-mi stai in cale!
H:in niciun caz nu mergi, risti sa fi omorâtă si plus sa fii la inchisoare pe viata!
K:tu nu imi vei sta in cale si PUNCT!
H:Kiara e spre binele tău!
K:stii, eu nu vreau sa ascult aiurelile tale, pa!
H:Kiara, vino aici, nu ai scapat!
K:stii Harry, chiar ai dreptate, nu voi merge in misiune!
H:o, super!
K:s-o crezi tu! Spun in şoaptă!
H:ai zis ceva? 
K:ce? Auzi voci, esti nebun!
H:am crezut ca ai zis ceva!
K:hai ca ma duc in camera mea!

Kiara:
Harry, Harry ma crezi atât de proastă ca te voi asculta. Deodată aud cum broască uşii se mişcă, o nu, pudelul asta m-a incuiat!
La naiba, ce ma fac? A da sar pe geam, si este scara acolo, perfect. Oaia de Harry nici macar nu va stii ca sunt plecată, super .

Harry Styles little sisterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum