Dimineata :
Simt ca cineva ma striga, cred ca poate şi-au amintit însfârşit de ziua mea, dar e prea frumos ca sa fie adevarat, asa ca ma incapatanez si nu ma trezesc.
Z:bine, tu ai vrut-o !
K:hă?spun cu o voce răguşită si apoi simt ceva ud, da se pare ca cineva ma uda cu apa si acel cineva e chiar Zayn.
K:ce vrei?
Z:sa te ridici odată din pat, pentru ca am stat 10 minute sa te trezesc !
K:pe bune?
Z:hai trezeste-te, te astept in bucătărie, bine?
K:ok!
Imi fac rutina si merg in bucatarie unde ma asteapta Zayn.
Z:gata?
K:nu se vede?
Z:ok!
K:unde sunt ceilalti?
Z:pai...sunt la studio!
K:si...tu de ce nu eşti la studio?
Z:pentru ca..nu prea am chef!
K:o..k, e putin ciudat!
Z:de, de ce spui asta?
K:habar n-am şi ce facem azi?
Z:păi hai cu mine si vei vedea!
K:bi..ne!
Am urcat in masina lui Zayn si astept sa vad unde mergem. In 10 minute am ajuns la mall.
K:ce facem la mall??
Z:va trebui sa îţi cumperi o rochie, apoi va trebui sa mergi la salon pentru ca ai o programare la par si machiaj, apoi va trebui sa mergi sa iti faci manichiura!
K:what, dar unde mergem de trebuie sa ma pregatesc asa?
Z:o sa afli diseară, dar acum fa ce ti-am spus!
K:o..k,acum chiar ca e super ciudat!
Z:cum spui tu, acum haide sa cautam o rochie pentru tine!
K:daca nu gasesc nicio rochie pe gustul meu nu o mai luăm si in plus te mai plimb si ca nebuna prin tot mall-ul .
Z:se pare ca voi avea o zi lungăă!
K:nu te mai plange si haide odată, doar tu m-ai adus aici!
Z:bine!Am stat o ora sa căutăm o rochie, saracul Zayn cred ca l-am plimbat prin tot mall-ul, dar l-am avertizat.
K:Zayn, haide la o cafenea pentru ca nu mai pot sta pe picioare!.
Z:ok, nu stiam ca esti asa capricioasã la rochii!
K:stiu, odata am stat 2 ore sa caut o pereche de tenisi!
Z:bine ca nu eram cu tine ,ca altfel lesinam pe acolo!
K:dupa unde mergem?
Z:sa iti faci manichiura!
K:sper sa aiba modele frumoase!Am mai stat 5 minute si am plecat la un salon de manichiură.
Am ales un model simplu negru si cu cranii,dar e singurul model care mi-a placut. Apoi am venit acasă, pentru ca programarea la par si machiaj e cam pe la 18:30,oare de ce am nevoie, nu inteleg.
Cand am ajuns i-am vazut pe ceilalti.
H:hey ati venit!
K:da!
Z:cum a fost la înregistrări?
Ni:bine!
K:ok, eu ma duc im camera mea, ma dor picioarele de ma ia naiba.
Z:sa sti ca e vina ta!
K:stiu!si ma duc in cameraHarry pov :
Pun pariu ca sarbatorita asta nebuna l-a plimbat pe saracul Zayn. Prietenii Kiarei au ajuns la fel si mama, dar s-au cazat la un hotel pentru nu a fi văzuţi de Kiara.
Cadoul meu pentru sărbătorită nebună este o maşină. Mereu şi-a dorit una si acum are.
Li:Harry am luat tortul!
H:ok,dar ati inchiriat clubul?
Ni:da ,eu !
H:bine!
CITEȘTI
Harry Styles little sister
FanfictionKiara este sora faimosului Harry Styles. Ea este obligata de mama ei sa mearga in turneu cu trupa fratelui ei.