Ne-am urcat în maşina si am pornit spre club.
Dupa cateva minute am ajuns. Toţi se distrau, când ma uit in spate idiotii nu mai erau,au fugit nebunii.
Atunci vreau sa beau ceva dar nu alcool. Ma duc la barul din club sa beau un suc pentru ca imi era o sete...
K:un suc!
X:poftim!
K:mersi!
X: cum o fata frumoasa ca tine sta singura?
K: ce vrei mă?
X: de ce stai singura?
K: am auzit prostule, nu trebuie sa-mi repeti!
X:si nu ai de gând sa-mi raspunzi la întrebare!
K: ba da!
X:zi!
K:ia pleaca de aici ca ma faci sa ma enervez, hai pleaca trebuia tu sa te bagi in seama ca un dobitoc!
X: mda!
Plec de la bar pentru ca uratul ala idiot imi punea o întrebare la fel de stupida ca el.
Ma asez pe un scaun si privesc ce nebuni sunt prin clubul asta.
Da cum spuneam Harry nu se poate abţine sa nu filtreze cu cineva in club, chiar nu se putea.
Bă da cu aia care filtreaza e urata, ce naiba pudelul asta alege numai fete urate, Doamne nu putea si el sa aleaga una mai frumoasa.
Aia are o peruca in cap? Ce urata,mai e si cheala in cap. Asta e prea de tot, toate maimuţele astea urate sar pe el.
Vad ca Harry a baut si e ametit se vede, Louis danseaza pe mese si el cred ca a baut, Zayn se uita se o ora in oglinda, o sa o sparg intr-o zi, Liam sta linistit langa Niall care mănâncă.
Daca tot asa ma duc langa Harry sa vad ce face maimuţa aia cheală.
Vin si ma asez in mijloc, intre Harry si maimuţa aia.Vad ca asta se enerveaza, doar e fratele meu si nu o las sa faca ce vrea ea.
X:ce cauți aici?
K: ce vrei sa caut maimuțo, stau langa fratele meu!
X:poate tu esti maimuţa, nu vezi ce frumoasa sunt!
K: tu nu vezi ca porţi o peruca nenorocită la fel ca tine!
X: tu chiar sa ma faci sa te bat fetiţo!
K: maimuțo nu te pune cu mine!
X: dar ce o sa-mi faci?
K: o sa te omor!
Maimuţa asta ma enervat, nu am mai zis nimic si i-am smuls peruca aia din cap, i-am dat doi pumni , niste palme si la revedere. Cand aplecat, a uitat să-şi ia peruca asta idiota ca si ea.Il vad pe Harry care ma trase de mana sa stau jos.
K: ce vrei idiotule?
H: ce i-ai facut iubitei mele?
Era beat nebunul, dar totusi i-am raspuns la intrebare.
K:mai bine zis maimuţă, nu vezi ca s-a dat la tine!
H: era frumoasa!
K: taci naibii din gura ,daca mai scoti un cuvant acasă mergem!
H:bine!
K: acum mergem acasa!
H: dar...
K: la club numai mergem!
Lou: ce s-a intamplat?
K: esti beat?
Lou: nu!
K: mergem acasa!
Lou: ma duc sa ii chem pe ceilalţi!
K: bine!
Au ajuns ceilati si am urcat in masina.
După cateva minute am ajuns acasa!
CITEȘTI
Harry Styles little sister
Fiksi PenggemarKiara este sora faimosului Harry Styles. Ea este obligata de mama ei sa mearga in turneu cu trupa fratelui ei.