Bana kızacağını beklemiştim veya somurtacağını sonuçta ayrılmış olsalar bile sevdiği bir kız vardı. Ama o bunların aksine gülümsüyordu. Onun sözlerinden sonra rahatlayarak saniyeler önce olan şeye kafamı fazla yormamaya karar verdim.
''Cameron'' ''Evet?'' ''Şey, Leslie ile konuştun mu? Dava hakkında.'' ''Bende bu konuyu sana açmayı düşünüyordum. Evet, Leslie ile konuştum. Tarih hakkında ortak bir karar aldığımızda dava için başvuracağız.'' ''Cameron biliyorsun Logan boşanmayı kabul etmediğini söyledi. Onu nasıl ikna edebileceğimizi bilmiyorum.'' ''Sophia sakın üzülme bir şekilde yolunu bulacağız.'' Ona zoraki bir şekilde gülümseme gönderdim. Büyük ihtimalle bunu anlamıştı ama o yanımda olduğunu bilmem için en içten gülümsemesini gönderdi.
''Eğer istersek hemen bu hafta içinde olabilir mi Cameron?'' ''Leslie ile şimdi konuşmamı ister misin?'' Büyük bir umutla ''evet,'' dedim. Telefonunu çıkardı. Biraz uğraştıktan sonra ekrana yüzünü biraz buruşturarak baktı ve telefonu kulağına götürdü ''Leslie, birkaç gün sonrasına dava alabilir misin?'' Her ne kadar net olmasa bile Leslie'nin dediğini duyabiliyordum ''Bu kadar çabuk karar vereceğinizi düşünmemiştim Cameron. Ne o birbirinizin aşkına daha fazla dayanamadınız mı?'' ''Saçma bir şekilde konuşmayı bırak ve dediklerine dikkat et. Özel hayatımızı bir kenara bırak ve bir daha bu konuyu açma sadece davaya odaklan.'' Birkaç homurdanış duydum ve daha sonrasında ''Şimdi Logan'ı arayacağım. Sana dönerim.'' dediğini işittim.
Telefonu kulağından çekti ve oflayarak ''Şu an her şey Logan'a bağlı Sophia. Umarım kabul eder.'' ''Onu biraz da olsa tanıyorum Cameron. Her ne kadar ilk başta bunu kabul etmiş olsa da son olarak boşanmayı kabul etmedi ve bundan geri döneceğini sanmıyorum.'' ''Hadi ama Sophia hemen umudunu kaybetme bir şekilde yolunu bulacağız.''
Büyük ihtimalle beni rahatlatmak için kocaman gülerek ''Hatırlıyor musun küçükken seninle evcilik oynamayı kabul etmediğimde yanımdan ayrılmayarak başımın etini yerdin ve bir şekilde beni evcilik oynamaya ikna ederdin. Şimdi eğer Logan boşanmayı kabul etmezse git aynısını Logan'a da yap.'' Hatırladığım şeyle kafamı geriye attım ve kahkaha atmaya başladım. Sürekli benimle evcilik oynaması için ona baskı yapardım ve galip gelen taraf ben olurdum.
Çalan telefon ile birlikte Cameron'a döndüm. Yutkunarak gözlerini kapattı ve Leslie'nin vereceği cevabı bekledi. Telefonun sesinin yine bana ulaşmasını umut ediyordum ''Logan kabul etmiyor Cameron.'' Duyduğum şeylerle umutsuz bir şekilde nefesimi bıraktım. Cameron da üzgün bir şekilde telefonu Leslie'nin yüzüne kapadı ve bana baktı ''Üzgünüm Sophia. Ben özür dilerim.'' ''Saçmalama Cameron özür dilemene gerek yok. Sen bir şey yapmadın. Uğraştığın için teşekkür ederim.''
Dizlerinin üstünde sürünerek birkaç saniyede yanıma geldi ve bana sıkıca sarıldı. Bende kollarımı hızla ona doladım. Gözlerimin önünü bulanık görmeye başlamıştım. Cameron'dan çekinmeyecektim. Gözyaşlarımın akmasına izin vermemle birlikte ağzımdan bir hıçkırık çıktı. Cameron bana bakarak gözyaşlarımı sildi ama onların yerini sırayla yenileri dolduruyordu. Cameron ise usanmadan onları siliyordu. ''Yoruldum'' dedim titrek çıkan sesimle. Bir şey söylemeden devam etmemi bekledi. Bende ona uyarak devam ettim ''Sürekli ailemin benden bir şeyler beklemesinden yoruldum, sürekli kendimi ailem için bir şeyler yaparken bulmaktan yoruldum Alexander.'' Ona ikinci ismiyle hitap etmem onu birkaç saniye de olsa güldürdü ama hemen eski haline döndü. Yavaş bir ses tonuyla ''Bunu yapmak zorunda değilsin Sophia. Sen reşitsin ve kendi işine sahipsin. Yapmak istediğin şeyleri yap, insanların yapmanı istediklerini değil. Hatalar yap, çevrendekileri tanı. Her zaman yanında olacak insanları tanı Sophia ve yoluna onlarla devam et.'' Hafifçe gülümsedim ''Yani yanında kimseyi bırakma diyorsun.'' ''Hayır, Sophia yanında sana cidden değer veren insanları bırak.'' ''Kim mesela?'' ''Mesela Matthew, Sophia. Kardeşin seni gerçekten çok seviyor ve değer veriyor. Ve benim gördüğüm kadarıyla da her şekilde senin yanında kalabilecek bir insan. Mesela ben Sophia seni bırakmayacağım. Senin yalnız kalmana izin vermeyeceğim. Mesela Nash. Evet, biliyorum uzun zamandır benim yüzümden konuşmuyorsunuz ama Nash hala sana değer veriyor ve sana söz veriyorum Nash ile konuşacağım ona her şeyi anlatacağım ve bozduğum aranızı tekrar düzelteceğim.'' Diyerek kafasını saçlarıma gömdü. Ona sarılı olan kollarımı daha da sıkılaştırdım. Tanrıya bana Cameron gibi bir arkadaş verdiği için şükrediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lawyer // Cameron Dallas
Teen Fiction"Zaten başka ne düşünebilirdim ki. Arkadaşlık olayı yalandı değil mi? beni sadece bunun için aradın. Babana bir şey söylemeye hakkın yok Sophia çünkü sende ondan farklı değilsin."