6

8K 601 128
                                    

Bilinmeyen numara : Sana bir şey söylemek istiyorum.

Baekhyun: Tabiki.

Bilinmeyen numara : Lütfen sözümü kesme ben bitireyim öyle bir şey yazarsın, eğer yazacaksan.

Baekhyun: Pekala.

Bilinmeyen numara : Bak sana kim olduğumu söylemeyi istemiyordum. Ama daha fazla buna devam edemem diye düşündüm. Sana her şeyi açıklamaya karar verdim. Nasıl desem... ben Chanyeol, Baekhyun.
Şu an belki inanmıyor olabilirsin ama doğruyu söylüyorum. Seni çok seviyorum bana birini sevdiğini söylediğinde o kadar üzüldüm ki ama belli etmemeye çalıştım. Başardım mı bilmiyorum. Ama daha sonra sevdiğin kişinin ben olduğumu öğrendiğimde kalbim biran durdu. O an ne oldu anlamadım. Ve bugün benim doğum günüm senin de bildiğin gibi, o yüzden bugün söylemek istedim lütfen beni reddetme, seni çok seviyorum.

Baekhyun: Tanrım sen ciddi misin? Şaka felan mı bu? Yani ben onca zamandır senle mi konuşuyordum? Bu çok utanç verici :( Sen şimdi beni mi seviyorsun? Park Chanyeol ve ben . Hala inanamıyorum. Ama neden benden sakladın?

Bilinmeyen numara : Daha öncede dediğim gibi korkuyordum  Baekhyun.

Baekhyun: Artık korkmana gerek yok.

Bilinmeyen numara : ...

Bilinmeyen numara : Sana bir şey sormalıyım. Benimle çıkar mısın?

Baekhyun: Ben .. ben ne diyeceğimi bilemiyorum..

Baekhyun; Ama bu fırsatı kaçıramam, Evet, Chanyeol seninle çıkarım.

Bilinmeyen numara : Tanrım .. Baekhyun beni çok mutlu ettin, en güzel doğum günüm bu olsa gerek.

Baekhyun: Benim de en güzel günüm.

Bilinmeyen numara : Ah çıkmam gerekiyor görüşürüz Baek.

Baekhyun: Görüşürüz.

Bilinmeyen numara : Bir şey demeyi unuttum.

Baekhyun: Birşey demeyi unuttum.

Bilinmeyen numara : Aynı anda yazdık ama sen önce söyle ne diyecekdin?

Baekhyun: Şey Chanyeol seni seviyorum :3

Bilinmeyen numara : JDŞWPEDUKWİQIDKEWLPSDULWİWDIJDLWİWODUKWWODUDELĞWIEEKW bana seni seviyorum dedin KDŞWODUSŞQŞWIDJSŞWISUD bu çok güzel hissettiriyormuş

Bilinmeyen numara : Bende seni seviyorum:3

meek, chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin