Chanyeol , yarın için heyecanlıydı her şey eksiksizdi. Her şeyi hazırlamıştı, eksik olan tek şey Baekhyun'du. Ona mesaj attıktan sonra, yatağına uzanmıştı. Ona soğuk davranmasının nedeni bir şey anlamasını istememesiydi. Evet ona evlenme teklifi edecekti. Biliyordu ki bu en doğru karardı. Ondan başkasını bulmazdı, ikiside birbirleri için yaratılmıştı. Onu çok seviyordu, biliyordu ki o da aynı şekilde onu seviyordu , hatta belki daha fazla .
----
Chanyeol sürpriz için son dokunuşlarıda yaptıktan sonra Baekhyun' a konumu attı . Baekhyun'dan onay gelince, heyecanı biraz daha arttı .
Bir şey anlamaması için etrafı süslememişti, etrafta ilgi çeken pek bir şey yoktu, sadece birçok ağaç ve güzel bir deniz vardı . Chanyeol ise , o herzamanki gündelik kıyafetlerinden giymiş, sevgilisini bekliyordu. Yaklaşık 20 Dakika bekledikten sonra yanında hissettiği bedenle o tarafa döndü. Baekhyun ona her zamanki ifadesiyle değilde ,üzgün bir ifadeyle bakıyordu . "Sanırım ondan ayrılacağımı felan düşünüyor " diye geçirdi içinden Chanyeol. Daha sonra Baekhyun, " Evet Chanyeol seni dinliyorum , beni neden buraya çağırdın? dedi, Chanyeol ona uzunca baktı , ardından; Baekhyun 'un elinden tutup kalbinin üzerine koydu . " Bak Baekhyun, bu senin için " dedi . Baekhyun ona bakmaya devam ediyordu , Chanyeol tekrar konuştu ," Hatırlıyor musun ? Sana ilk mesaj attığım günü , ne kadar zaman geçti öyle değil mi ? o gün sana mesaj attığım için hiç pişman değilim , seni çok seviyorum... her zaman bu yaşadığımız şeyi hayal ettim ve ne oldu ? Herşey gerçek oldu , sen beni seviyorsun , bu düşünce ne kadar aklımı kaybetmeme neden olsada , artık alıştım . Seni kaybetmek istemiyorum , senden gitmek istemiyorum , seninle bir hayatım olsun , sabah gözlerimi açtığımda yanımda sen ol istiyorum, her saniye seni görmek istiyorum , kısacası bir ömür boyu kalbimin şuan attığı gibi atmasını istiyorum , ve sen Byun Baekhyun, Park Baekhyun olmayı istiyor musun ? " diye sordu Chanyeol.Baekhyun öyle şaşkındı ki ne diyeceğini bilmiyordu . Elleri titriyordu , mutluluktan ağlıyordu . Chanyeol gözünden akan her bir damlayı öptü . Baekhyun o an" Herşey den çok istiyorum diye yanıtladı Chanyeol 'u . Seni seviyorum ve daima seninle olmaya hazırım . "Chanyeol sevgilisine büyük bir gülümseme bahşetti . Artık aralarında hiçbir engel kalmamıştı , birbirlerine olan bağlılıkları ve sevgileri herşeyin üstesinden gelmişti . Herşeye rağmen bunu da başarmışlardı .
" Çünkü onlar Park Chanyeol ve Park Baekhyun 'du "
Ve sonsuza dek mutlu yaşadılar...
S. O. N.
________________________________
Y/N: okuyan herkese teşekkür ederimmm!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
meek, chanbaek
Short StoryBaekhyun ne kadar okulun eziği olsada Chanyeol ona aşıktı.