Chanyeol o gün olanları düşündü , sevdiği çocuğun babası onu dövüyordu, ne kadar o artık dövmediğini söylesede inanmıyordu . Biliyordu bir şey vardı. Bugün ise Chanyeol ile Baekhyun u beraber görmüş, ardından onlar arasındaki ilişkinin arkadaşlık değilde, bir sevgi bağı olduğunu öğrendiğinde tam anlamıyla delirmiş ve Chanyeol ' a bir yumruk savurmuştu. Ama Chanyeol ne karşılık ne de bir tepki vermişti. Sonuçta Baekhyun 'un babasıydı. Baekhyun ise o kırık olan ayağı yüzünden sadece sözleriyle babasını durdurmaya çalışmıştı. Ne kadar gitmek istesede sevdiği adamın peşinden gidememişti. Chanyeol 'un ardından babası Baekhyun 'a aşağılayıcı bakışlarını atmış ve onu tercihlerinden dolayı çok fazla yargılamıştı. Ama Baekhyun onun ne kadar içtiğini biliyordu ve her zaman ki gibi sarhoştu. Babası Baekhyun ' a yaklaşmış ve bir tokat savurmuştu ardından " senden iğreniyorum çocuk , sen benim oğlum olamazsın , nasıl bir erkekle beraber olabilirsin, bunu nasıl yaparsın ? " demişti . Baekhyun'un gözünden bir damla yaş akmıştı, babasının tokadı değil de sözleri kalbini param parça etmişti.
Daha sonra babası evden çıkıp gitmişti . Baekhyun ' u öylece bırakıp...Chanyeol düşünüyordu , Baekhyun ' u o adamdan nasıl kurtarabilirdi , ne kadar düşünsede yapamazdı. Okuldakilerden kurtulmuş, şimdi bu adam çıkmıştı.
Onu seviyordu ve ona asla zarar gelmesini istemezdi.Chanyeol oturduğu taşta gün boyunca düşündü .
Sadece düşündü .... çünkü elinden birtek bu geliyordu .