10

6.6K 395 98
                                    

Baekhyun: Annem seni çok sevdi :)

Chanyeol: Ciddi misin?

Baekhyun: Evet tabiki, sen gittikten sonra seni övüp övüp durdu. İşte bak oğlum, çok yakışıklı çocuk, çok iyi biri, kalbide güzel, sevecen, gamzeleri var ... gibi şeyler dedi.

Chanyeol: Beni sevmesine çok sevindim. Ayrıca benim de onu çok sevdiğimi ona ilet lütfen.

Baekhyun: Tamam , söylerim .

Chanyeol: Bak aklıma ne geldi, sana söylemeyi unuttum. Biliyorsun babam okulun müdürü, babama okulda sana yapılan haksızlıklardan, kötü davranışlardan bahsettim. Babamda geçmiş için bir şey yapamayacağını ama eğer bir daha bir şey olursa, herkese gereken cezayı vereceğini söyledi.

Baekhyun: Ahh Chanyeol ... benim için böyle bir şey yapmana gerek yoktu.

Chanyeol: Ne demek gerek yoktu. Sen benim sevgilimsin kimse sana öyle davranamaz. Buna izin vermem.

Baekhyun: Sana ne desem az, gerçekten minnettarım.

Chanyeol: Her şey senin için.

Baekhyun: Bu arada ben de sana bir şey demeyi unuttum. Ablan çok tatlı birisi.

Chanyeol: Ablamı nerden tanıyorsun?

Baekhyun: Dün seni aradım, telefona ablan çıktı, senin aşağıda olduğunu söyledi, bizde sohbet ettik .

Chanyeol: Hmm... umarım sana kötü bir şey dememiştir.

Baekhyun: Hayır hayır aksine çok güzel konuştu, sevdim.

Chanyeol: Annemle de tanışmanı isterim.

Baekhyun: Bende isterim.

Chanyeol: Tamam o zaman anneme sorayım ne zaman müsaitse buluşalım.

Baekhyun: Olur olur.

Chanyeol: Zaten babamı tanıyorsun onunla tanışmana gerek yok. Ama ben senin babanı tanımıyorum.

Baekhyun: Aslında... biz babamla pek anlaşamıyoruz, sana bir şey anlatacağım ama lütfen kimseye anlatma Chanyeol.

Chanyeol: Tamam kimseye anlatmam .

Baekhyun: Şey Chanyeol... biz babamla aynı evde kalıyoruz ama o eve pek uğramaz , sadece geceleri geliyor. Geldiğinde ise koltuğa sızar hep, yaptığı tek şey içmek, içip içip duruyor, eskiden de beni döverdi, bir keresinde annem kurtardı beni daha sonrada bana dokunmadı.

Chanyeol: Tanrım... bir baba oğluna nasıl böyle bir şey yapabilir? Ona nasıl izin verebilirsin? Neden annene söylemedin? Yardım istemedin?

Baekhyun: Korktum Chanyeol. Bana daha çok zarar vermesinden korktum. Ama daha sonra annem öğrendi ve bir şey yapamadı.

Chanyeol: Pekala sen iyisin ya o bana yeter .

Baekhyun: Sana aşığım.

Chanyeol: Bende.




Y/N: chanyeol ikide bir bende bende diyor ya sinir hastası oldum bende sana aşığım desene lan

meek, chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin