15

4.6K 342 34
                                    


Baekhyun: Chanyeol?

Chanyeol: Efendim.

Baekhyun: Bir haftadır ne sen yazıyorsun ne de ben. İyi misin?

Chanyeol: İdare eder, sen nasılsın?

Baekhyun:Bende aynı. Okulda da suratıma bakmıyorsun, neden böyle yapıyorsun?

Chanyeol: Neden mi böyle yapıyorum? Sen ciddi misin Baekhyun?

Baekhyun: Neden ciddi olmayayım. Sadece neden böyle davrandığını öğrenmeye çalışıyorum.

Chanyeol: Pekala nasıl davranmamı istiyorsun? Hiçbir şey olmamış gibi mi davranayım yani?

Baekhyun: Sadece senden çok özür dilerim. Lütfen bana karşı böyle soğuk olma, dayanamıyorum.

Chanyeol: Bak Baekhyun seninle gerçekten açık konuşacağım, bana babanın artık sana vurmadığını söyledin ki ben buna inanmıyorum, biliyorum bir şeyler oluyor , ve o gün bizi gördüğünde bana vurması benim için bir şey ifade etmiyor, ben sadece sana bunu yapmasını istemiyorum anladın mı? Senin acı çekmene katlanamıyorum . Ve eğer sana zarar vermeyecekse her şeyi yapmaya hazırım anladım mı beni?

Baekhyun: Chanyeol , ben ne diyeceğimi bilemiyorum, böyle düşünme, napayım o da öyle bir insan bunu artık değiştiremeyiz. Biliyorsun huylu huyundan vazgeçmiyor. Beni korumak için kendini feda etmene izin vereceğimi felan mı zannediyorsun? Böyle birşey asla olmayacak ...

Chanyeol: "Anneme söyledim artık bana vurmuyor demiştin " yalandı değil mi?

Baekhyun: Üzgünüm, öyle söylemek zorunda kaldım.

Chanyeol: Pekala diyelim öyle söylemek zorunda kaldın . Şimdi neden annene söylemiyorsun ?

Baekhyun: Ben ... yapamam Chanyeol.

Chanyeol: Neden yapamazsın bak eğer sen söylemezsen ben her şeyi söyleyeceğim.

Baekhyun: Hayır hayır sakın öyle bir şey yapayım deme, asla kimse bilmeyecek, ben bunu bir tek sana söyledim, anneme sakın olaki söyleme.

Chanyeol: Pekala diyelim söylemeyeceğim , sana ne olacak?

Baekhyun:Bana bir şey olmaz Chanyeol.

Chanyeol: Tanrım... Baekhyun neden böyle yapıyorsun anlamıyorum. Cidden şu an ne yapacağımı bilemiyorum, sana nasıl böyle bir şeyin yapılmasına izin verirsin? Senden ricam bir süre konuşmayalım, cidden seni kırmak istemiyorum .

Baekhyun: Üzgünüm Chanyeol, buna mecburum...

Chanyeol: Ne demek mecburum? Yoksa o adam seni tehdit mi etti? Söyle Baekhyun tehdit mi etti?

Baekhyun: Evet .

Chanyeol: Ah... olamaz .

Chanyeol: 1 saat sonra sahilde buluşalım.

Baekhyun: Pekala orda olacağım ...

Baekhyun:Ve her şeye rağmen, seni seviyorum.

Chanyeol: Bende.

meek, chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin