17

4.1K 294 19
                                    


Baekhyun: Anneme her şeyi anlattım.

Chanyeol: Sen ciddi misin? Neler oldu anlat bana.

Baekhyun: Ne olacak neden bu zamana kadar ona bir şey söylemedim diye beni azarladı. Ve babamdan boşanacağını söyledi. Ne kadar babamdan pek hoşlanmasamda böyle olmasına üzüldüm.

Chanyeol: Bence annen en doğru kararı verdi. Ayrıca seni anlayabiliyorum. Ama birde iyi tarafından bakmayı dene.

Baekhyun:Yanımda olduğun için teşekkürler...

Chanyeol: Her zaman yanındayım bebeğim.

Baekhyun: Okulun bitmesine az kaldı üniversite planları yapıyor musun?

Chanyeol: Lisenin bitişine üzülüyorum:(

Baekhyun: Neden?

Chanyeol: Üniversiteye gitmek senden ayrılmak demek bunu biliyorsun değil mi? Ben senden ayrılmak istemiyorum.

Baekhyun:Üniversite demek illa ayrılacağız demek değil, ben seni seviyorum ve sen de beni bundan daha önemli bir şey yok. Hem biliyorsun aynı üniversiteye gidebiliriz.

Chanyeol: Aynı üniversiteye gitmek, cidden güzel olurdu.

Baekhyun:Okul notlarımıza bakarsak ikimizinde notları gayet iyi, bu da aynı üniversiteyi seçersek, beraber gidebileceğimiz anlamına gelir.

Chanyeol: Pekala bu mükemmel olur.

Baekhyun: Elbette.

Chanyeol: Ömrüm boyunca seninle beraber olmak istiyorum.

Baekhyun:Bende , artık herzaman yanında olmak istiyorum . Seni görmediğim her dakika daha çok özlüyorum.

Chanyeol: Bende sevgilim bende ..

Baekhyun: Neyse iyi geceler seni seviyorum.

Chanyeol: İyi geceler rüyanda beni gör ... ;)

Baekhyun: Sende öyle .

meek, chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin