Part 7 'ODA'

14.9K 322 110
                                    

Geç yazdığım için üzgünüm, gelen iyi veya kötü yorumlar için hepinize teşekkür ediyorum <3

NOT: Bölümün kısa sürede gelmesi için oy vermeyi unutmayınız.


...ve o an olan oldu...

Çırpınırken sesime uyanan annem ve üvey babam odamın kapısını açmamı söylerken aynı zamanda zorluyorlardı.

''Siktir.'' dedi, Harry sessizce. ''Yediğin halt yüzünde mimlendik.''

''Jessica tatlım, derhal kapıyı aç. İyi misin?'' Annemin sesi yükselirken, Harry üzerimden kalkıp, pijamamı yukarıya çekti.

Kolumdan tutup, yukarıya dikilmemi sağladı. ''Hemen bir şey olmadığını söyle ve gitsinler.''

Sert tavrı ve 'yediğin halt yüzünden' lafı beni demoralize etmişti. Göz yaşlarımı tutamazken, kolumu daha da sıkarak; ''Çabuk söyle.'' dedi.

Annemlerin sesi epeyce yükselirken, boğuk sesimle; ''Yalnız kalmak istiyorum, lütfen gidin.'' dedim.

Harry ile tedirgindik fakat Harry'nin burada olmadığını düşünüp; ''Tamam tatlım.'' deyip gitmeleri bizi rahatlattı. Pardon onu demeliydim, ben hala tedirgindim.

''Sen gerizekalı mısın Jessica? Zevk almayı dahi bilmiyorsun. Çıkardığın aptal sesler yüzünden az kalsın yakalanıyorduk.'' Annemler kapıya geldiğinde; hiçbir şey söylemediğime çok pişmandım, bir yandan da gururumu düşünmüştüm fakat gel gör ki; yaptığı iğrençliği benim üzerime atıyordu.

''Harry, git, git lütfen.'' Gözlerimden yaşlar akarken, sadece gitmesi için dua ediyordum.

''Bu burada bitmedi. Emin ol ki çok kötü günler seni bekliyor.'' dedi ve ağlamamın şiddetlenmesine rağmen beni umursamayarak tedbirli bir şekilde odadan çıktı.

Yatakta kıvrılırken içim parçalanıyordu; lütfen bu günler son bulsun..


3 GÜN SONRA

Harry'den uzun süredir ses seda yoktu. Sabaha karşı eve geliyor, akşama kadar uyuyor ve tekrardan sabah karşı eve geliyordu. Onu bu yüzden neredeyse hiç görmüyordum.

İçim bir nebze olsun rahattı.

Kahvaltıya geç kalmamak için alel acele terliklerimi giydim ve aşağıya inmeye koyuldum.

Masayı görebilecek kadar indiğimde Harry'ninde masada olduğunu fark ettim. O an içimi tedirginlik kapladı.

Bu yüzden; ''Günaydın.'' diyen aile fertlerine sadece gülümseyebildim.

***

Kahvaltı normal bir şekilde tamamlanmıştı ama dördümüz hala masada annemler kahvelerini içerken oturuyorduk. Tam rahatladım derken, düşündüğüm başıma geldi;

''Kızım, dün gece neyin vardı?'' diye soruverdi üveybabam. O sırada Harry'nin sırıttığını görmüştüm.

''Aa şey.. her hangi bir şeyim yoktu sadece.. şey.. kendimce özel bir konu..'' Zor şer geçiştirdim derken annem başka bir soru sormaya çalışıyordu.

''Tatlım, yan-'' Annemin sözünü Harry kesti;

''Kusura bakmayın efendim fakat bence Jessica'nın dışarıya çıkıp, biraz vakit geçirmesi gerekiyor. Dilerseniz bu akşam sevgili kardeşim ile dışarıya çıkalım.'' dedi.

Ağzım açık kalmıştı ama ikiside öyle bir onay verdiler ki, bir şey diyememiştim.

***

Saatlerce dışarı çıkacağız diye giydiğim kısa elbise ile onu beklemiştim ve o saat akşam 9'da 'hadi çıkıyoruz' diye gelmişti. Gideceğimiz yer hakkında hiçbir fikrim yoktu ama yarım saatlik yolculuk sonrası geldiğimiz yer beni şaşırtmamıştı.

Klasik onun takıldığı içkili klüp tarzı bir mekandı..

***

İkinci içkiyi elime zorla tutuştururken, kendisi beşinci içkiyi bitiriyordu lakin gram sarhoş hali yoktu. Oysa beni ilkinden çarpmıştı ve başım; gelen yüksek müzikle beraber zonkluyordu.

Burada tanıdığı bir ben yoktum tabii. Barmenler, kızlar ve buraya bir çok arkadaşı da gelmişti.

Yanımıza yaklaşan arkadaşı tanıdıktı. Buraya geldiğimizde bizi karşılayan Roberto'ydu.

Harry'ye selam verdikten sonra gözleriyle beni baştan aşağı süzdü. Rahatsız olmuştum üstelik sonra yine Harry'ye dönerek; kaş göz hareketleri yapmayı sürdürdü ve kulağına eğilerek bir şeyler söyledi. Hiç takmadım ve inüme dönüp, içkimi yudumladım.

***

Aradan yarım saat geçti-geçmedi ama ben kendimden geçmek üzereydim.

Harry müzikten dolayı bağırarak; ''Hadi tuvalete gidelim.'' dedi. Daha bir şey diyemeden kolumdan tuttu ve hızlı hızlı kalabalığı aşarak, bir koridoro girdik.

Müzik sesi gittikçe azalıyordu ve burası kalabalık değil, daha ferahtı.

Harry kapıyı açtığında; tuvalet diye girdiğim yer bir odaydı.

Çift kişilik bir yatağı ve iki koltuğu olan küçücük bir oda.

Harry'ye neden burada olduğumu sormak için dengesizce döndüğümde; önümde Harry'yi, arkasında ise pis pis sırıtan Roberto'yu buldum.


Bir şeyleri kısmen anlamak üzereyken, kulaklarımda Harry'nin alçak sesli müzikle karışan sesi yankılandı;


'İYİ EĞLENCELER KARDEŞİM.'


NOT: Gelecek bölüm aşırı +18 içerecek.

NOT: Yeni bölüm için oylarınızı ve yorumlarını bekliyorum.

EN AZ 45 VOTE SONRA YENİ BÖLÜM GELECEK.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 29, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Senden Korkuyorum Kötü Çocuk +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin