*JESSICA*
''Beni sen mi giydirdin?''
''Dilimizi anlamıyor musun sen? Evet ben giydirdim. Fena kız değilsin.'' Arkasını dönmüş giderken, kolunu tutup sertçe kendime çevirdim. Çok sinirlenmiştim.
''Sen ne tür bir manyaksın? Yarın baban ve annem geldiğinde, babana seni şikayet edersem neler olur hiç düşündün mü?''
''Öncelikle ebeveynlerimiz sevgili Jessica; yarın değil haftaya geliyor.'' Sinsice gülümsedi. ''Ve istersen söyle tabii. Benim umurumda olmaz. Ama düşün bakalım olanları söylemeye terbiyen yetecek mi?'' Bu sefer güçlüce güldü.
''Senden kurtulacağım.''
''Bence bunu düşüneceğine akşama hazırlan. Burada kaldığın için bende dışarı çıkamıyorum. Dışarıda yapacağım eğlenceyi burada yapacağım o yüzden.''
''Dışarıda ne eğlencesi yapıyorsun sen?'' Sinirle bana döndü.
''Ne dediğimi gayet iyi anladın! Merak etme şimdiye kadar yapmadığın bir şey değil, değil mi?''
''Sen..''
''Evet bakire olmadığını biliyorum, bu yüzden eminim ki çok da zor olmayacak. Birazdan sana getirilecek olan şeyi giy ve bekle.''
Odadan hızla çıkarken, hiçbir şey diyemedim sadece arkasından bakakaldım. Bakire olmadığımı nereden bildiğini düşünürken, içeriye bir adam girdi ve elindeki poşeti yanıma bırakıp odadan çıktı ve kapıyı kitledi.
Poşeti açıp içindekini çıkardım. Açtığımda bu bir gecelikti. Ayriyetten bir südyen ve kilotta vardı. Ne yapacağımı bilemezken içimden giymek geliyordu.
Harry yakışıklı değil demiyorum ama sapığın teki. Bir çok kızla birlikte oluyor ve kullanılmaktan korkuyorum. Sadece bir kez birisiyle birlikte olmuştum. Adı Sam, sevgiliydik ama birlikte olduktan 1 hafta sonra ÖLDÜ. Tanrım o öldü.
Ardından tamamen Katolik olmaya karar vermiştim ama şu an ki durumuma baksanıza. Sizce Harry'ye bunu söylesem kabul edecek miydi?
Yavaşça aynanın önüne geçip kendimi süzdüm. Bunları düşünürken çoktan südyeni ve külodu giymiştim. Çok şükür ki hazırlıklıydım.
Geceliği de üstüme geçirip, Harry'nin geleceği saate kadar kafamı toplamaya ve oluşacak acıyı şimdiden kabullenmeye çalışmaya başlamıştım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senden Korkuyorum Kötü Çocuk +18
FanficFazlasıyla +18 İçeren ve İçerecek Bir Hikayedir. Lütfen Rahatsız Olacaklar Okumasın. -Hakları Saklıdır-