PART 6

19.6K 169 26
                                    



Onu beklerken epeyce sıkıldım, odayı dolanıp duruyordum ki dışarıdan ayak sesleri gelmeye başladı. Hemn yatağa geçip oturdum ve bekledim. Yaklaşık 10 saniye sonra içeri giren o'ydu.

Gülümsedi. "Bakıyorum da işi çabuk kapmışsın."

"Başka çare bırakmıyorsun ki."

"Farkındayım." Tekrar güldü. "Hadi başlayalım." Kalbimin hızı hızla artarken, cüzdanında çıkardığı kondomu arkası dönük bir şekilde takıyordu. Boxerını tekrar çekip bana yaklaşıyordu ki telefonu çaldı. Küfür edip açtı.

**
Mutlukukla bir kahkaha attım.

"Hiçbir şey bitmedi Jessica. Bugün olmadı ama yarın en acılısı senin olacak." Dedi.

"Görüşürüz akşam." Dedim ve üstümdekileri değiştirmeye başladım. Annemler geliyordu, inanbiliyor musunuz?? Hemen 1 saat sonra!

**

Annemleri be üvey-babamı karşıladıktan sonra hemen yemeğe geçtik. Tabii Harry de neden erken geldiklerini sordu hemen.

"İşlerimiz aksadı onları halletmek için geri dönmek zorunda kaldık. Ne oldu oğlum bir sorun mu var?" Dedi agresif bir tavırla Harry'nin babası. O da başını eğip "Yok baba." Demekle yetindi.

"Güzel, biz yorgunuz, odamıza geçiyoruz. İyi anlaştığınızı düşünüyorum, hadi sizde uyuyun artık." Dedi ve beraberce odalarını gittiler. Yine ikimiz kalmıştık.

**

Derin bir nefes aldım ve ışığı kapatıp uyumaya çalıştım. Yaşadıklarıma baksanıza! Buraya bağlı olarak getiriliyorum, tokat yiyorum, üveylardeşim bana sex teklifinde bulunuyor ve ben hiçbir şey anlatamıyorum. Hiçbir şey...

**

Önce biraz yatağın sallanmasıyla, sonrada sol omzuna değen bir elle, gözlerim açıldı. Uyku sersemiyle hiçbir şey anlamadım ama sonra bu el kalçama ve oradanda belime ve tişörtümün altından göğsüme ilerliyordu. O anda tamamen uyanabildim ve dönüyordum ki onun benim üstüme çıkması bir oldu. Öyle bir durumdaydık ki, bunun Harry olduğuna emindim! Ben yüzüstü yatıyordum o benim üzerindeydi ve ağzımı çoktan kapatmıştı. Başıyla başımı ittirdi ve sol eliyle pijamamı aşağı çekti ve penisini boxerindan çıkardı. Önce kalçamda hissettim ucunu, yumuşak bir şey dokunuyordu. Sonra kalçamın arasına geçti ve oradan da deliği çoktan bulmuştu. Çırpınışlarımı artırırken diğer elinide yukarıya çıkarttı ve beni iyice kavradı.

Biraz daha ittirerek penisini sokmaya çalıştı. Bu zordu çünkü hiçbir zaman ilişkiye girmediğim arka deliğimi kullanıyordu. Ne kadar acıyacağını düşündüğüm an çırpınışlarımı daha da arttırdım ve o an olan oldu !!!

•Geç yazdışım için üzgünüm, yorumlarınıza teşekkür ederim 😘 Bu part ile ilgili yorumlarınızı bekliyorum!•

Senden Korkuyorum Kötü Çocuk +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin