Bölüm 3

37.2K 325 35
                                    

Arkadaşlar biliyorum ki uzun zamandır yazamıyordum. Çünkü Men 8. sınıf öğrencisyizm. Fakat sonunda sınavımız bitti ve hem o hemde ben tekrardan hikaye yazmaya başladık. Yeni bölümleri sık sık onun yardımlarıyla yazmaya çalışıcam artık. Sizi Seviyorum Umarım beğenirsiniz. :)



Gözlerimi yavaşça açtığımda yatakta yattığımı ve onun kolları arasında olduğumu anladım. Başımı yavaşça yukarıya kaldırdığımda o hala uyuyordu. Uyurken gerçekten de çok masum. Keşke uyanmasa.


Tanrım bu zamanı değerlendirmem yardım et. O uyuyor fakat kapı? Kapı kapalı. Ya kilitliyse? Açmaya çalıştığımda kesinlikle ses çıkaracak. Offf. Yatakta doğrulduğumda aklım yerine geldi. Sanırım uyumadan önce.. evet aramızda bir konuşma geçmişti. Bana asıl amacının beni korkutmak olmadığını ve adının Harry olduğunu söylemişti. 'Kusura bakma Harry. Senden gayet korkuyorum.' Onun dışında beni ağlattı, bana buradan kaçışım olmadığını ve hep onunla kalacağımı söylemesi; bir anda annemin gözlerimin önünde belirlemesiyle ağlamaya dönmüştü.


Ve şimdi ben bu sadist kaçmalıydım. Yatağın yanındaki şifonyerin çekmecelerini açtım; bir kaç defter var sadece.

Sonra yatağın diğer yanındaki şifonyerin çekmecesini açtım. İlki boş, altındaki? Açtığımda birçok fotoğraf vardı elime aldım ve bakmaya başladı. Evet bu Harry'ydi ve birçok kızla, erkeklerle fotoğrafı vardı. Kızlar mini etekli ve makyajlıydı. Eminim hepsini becermiştir.


Omzuna dokunda elle korkudan ne yapacağımı bilemedim. Arkama döndüğümde bu oydu.


''Fotoğrafları beğendin mi?''


''Ne beğenmesi ya, iğrençsiniz.'' Beni kendine çektiğinde söylediğim sözlere pişman oldum, helede bu kadar çıplakken.


''Belki senle de böyle fotoğraflarımız olur. Kim bilir, sadece sana biraz güvenmem gerekli.'' Yavaş yavaş kapıya doğru yürümeye devam etti.


''Bana güvenmiyor musun?''


''Ani hareketlerin var sadece. Kaçmak gibi çok iyi biliyorsun. Fakat emin ol yakın da bu hareketlerinden de vazgeçeceksin '' Kapıyı açtı ve uzaklaştı. -ne yani kapı kilitli değil miydi?-


''Biliyorum.''




Senden Korkuyorum Kötü Çocuk +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin