ARKADAŞLAR öncelikle söylemek isterim 1K için çok TEŞEKKÜRLER !
Yatağın yanına sinmiş akan gözyaşlarımı silerken ayağa kalktım. Etrafa bakındığımda büyük bir pencere vardı ve koyu renk perdelerle örtülüydü. Cama doğru yaklaştığımda perdeyi çektim Tanrım güneş masmavi bulutlar. Özgürlük sanırım bu. Pencereyi açmayı denedim. Ama ne kadar denediysemde açılmadı. Lanet olsun tek umudum buydu!
Lanetler savururken, kapı tekrar açıldı. Korkuyla döndüğümde yine o çocuktu. Hızla bana yaklaşırken, ne yapacağımı bilemedim.
''Ayaklanmaya mı başladın güzelim?'' Derken kolumu sıkıyordu.
''Gerçektende bir şey yapmadım.'' Beni yatağa fırlattı.
''Bir şey yapman gerekmiyor, ben halledeceğim şimdi.'' İlk t-shirt ünü hızla çıkardı sonra pantolonunun düğmeleriyle uğraşırken her şeyi göz önüne alarak odan çıktım. Arkamdaki sesleri umursamadan ilk önce merdivenlerden indim. Ses kesilmeden önce şunları demişti; ''En fazla ne kadar koşabileceğini sanıyorsun? Seni bekleyeceğim.'' (Kıkırdamalar)
Arada arkama bakarken koşarken, bir şey çarptım ve acıyla yere yığıldım. Kafamı kaldırdığımda faka bastığım kesindi.
**
Beni hızla odaya attıklarında, pişkin pişkin o yatıyordu yatakta. Neden ben? Switimin sarkan kolumu omzuma geçerken dağılmış bir durumdaydım.
''Koşmak iyi geldi mi bebeğim? Hadi gel yanıma. Söz bir şey yapmayacağım. Sadece konuşacağım.'' Sırıta sırıta bir hal olmuştu. Eliyle yattığı yerin yanını gösterirken, üstünün çıplak olduğu ve altında sadece boxerı olduğu gözümden kaçmamıştı. Sadece konuşacak, sinirlendirmeye gerek yok.
Yavaş adımlarla yatağın yanından, eliyle gösterdiği yere oturdum. O kadar korkuyordum ki.. Kalbim yerinden çıkacak gibi. Elini omzuma sarıp, beni kendine çektiğinde, bu sefer korkudan ölebilirdim.
''Korkmana gerek yok. Evet başta seni çok korkutmuş olabilirim ama boş ver. Benim olacaksın sadece bu. Sorun yok bence. Zevk almaya bak, yoksa canın çok yanar, ufaklık.
'Ufaklık, zevk almak, canın yanar.' Tanrım yardım et!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senden Korkuyorum Kötü Çocuk +18
FanfictionFazlasıyla +18 İçeren ve İçerecek Bir Hikayedir. Lütfen Rahatsız Olacaklar Okumasın. -Hakları Saklıdır-