7.Individuální ohodnocení 1/1

131 12 0
                                    

"Katty Mellarková 12.kraj. Dostavte se na individuální ohodnocení!"zní v poloprázdném sále.

Katty už odchází a zůstávám tu už jenom já a kluci...

Povídáme si o našich spojencích.
Joke se chce přidat ke mě. Ale já projevuji nezájem a ani mě to nějak nezajímá, tak se dívám na monitor kde je vidět co splátce dělá před porotou.

Katty tam jenom hloupě hází jakýmsi závažím. Nyní se přesouvá k překážkám.... Napočítala jsem dvě minuty?! Haha...tak horší čas by neměla ani moje babička...

Katty už odchází a slyším "Lunita Collinsová 12.kraj Dostavte se na individuální ohodnocení!"

Zvedám se z křesla a rychle přibíhám do sálu.

"Tak,máte 15 minut na předvedení dovednosti!"
Rozbíhám se k luku.
Nasazuji si na záda toulec s šípy a jdu k terčům.

Miluji možnost natáhnout tětivo, zamířit a vystřelit... šíp lítá jeden za druhým... rozpadá se jedna světelná postava za druhou a porotci na mě zírají s otevřenou pusou.
Ještě mám dost času a tak beru do rukou i nože a házím je do terčů.

Neminula jsem.
Ještě mi pořád zbývá čas a tak se pouštním do překážkové dráhy a abych udělala trochu ~show~ tak si nechávám v ruce luk a během přelézání, podlézání a přeskakování udělám nějaký ten kotoul a občas i vystřelím z luku. Dráhu zdolávám za 48 vteřin.

Vypadají nadšeně tak už jenom střílím do hlavy jedné figuríny, ukláním se a za velikého potlesku odcházím. Procházím dveřmi a kluci mě chválí.

"Hodně štěstí" přeji klukům s spokojeně odcházím.

•••

Když už jsme všichni v bytě Haymich poušti televizi.
Vysílají výsledky bodování.

"Tady váš oblíbený moderátor Ceasar Flickerman!!!" uvádí bodování

"Dobrý den, teď se dozvíte se výsledky individuálního ohodnocení splátců!!!"

"Takže" odkašlává si a čte...
        
"Janette---známka...10
                       Laura----známka...10
                       William------známka...10
                       Liam-----známka...6

                        Regina---známka...11
To je neuvěřitelné! Opravdu 11 !
                        Odeta----známka...7
                         Jack-----známka...10
                         David---známka...9

                           Victorie-známka...8
                           Jenna---známka...7
                           Mike----známka...10
                           Dean----známka...4

                            Ester----známka...11
Dvě jedenáctky to to je opravdu něco!
                            Karen---známka...5
                            Bill------známka...9
Ken-----známka...8

                              Lena----známka...5
                              Samantha-známka...6
                              Laurent-známka...8
                              Cato----známka...7

                              Johana---známka...9
                              Clove-----známka...8
                              Eduard---znánka...3
Ouu, to je velice špatné! Škoda.
                               Jonn-----známka...7

                               Gitta-----známka...6
                                Daisy----známka...6
                                Finnick-známka...8
                                Nyo-----známka...7

                                Seina---známka...5
                               Maya---známka...6"

"Tak co? Jaký byl den v aréně ?" ptá se Katty a asi mě záměrně mě vyrušuje.

Přestává vnímat televizi a odpovídám "Fajn"

"No a co..." chce se ještě zeptat ale já jí skáču do řeči "Hele, mě zajímají i ostatní hodnocení takže jestli by jsi byla tak hodná a přestala pořád mluvit tak ti budu moc vděčná!"

"Fajn!?" říká a dává ruce do symbolu ~Tak fajn?! Hlavně na mě nekřič~

Uteklo už hodně hodnocení a já slyšela hodnocení holky z 11.kraje
               "Nelly---známka...10"

'Tyjo! Tak ta je dobrá! Na tak odlehlý kraj přímo výborná' říkám si a dál se dívám na bodování.

                 "Lea----známka...9"
'Wow...to je šikovná holka. Na to že je tak mladá a z tak dalekého kraje'
                  "Otto---známka...9
                   Lewis--známka...7

A teď už poslední splátci ...
                   Katty--známka...6"

'Tak a teď já...prosím žádný trapas, prosím žádný trapas...'

                   "Lunita--známka...11

Tak to je snad po druhé v hystorii kdy někdo z 12.kraje dostal známku 11 !!! Z tak odlehlého kraje to je grandiózní!!!

Je to naše nová...Dívka v plamenech!!" Křičí Ceasar...

Dál radostí skoro nevnímám. Slyším jenom "Ty jsi skvělá!!!" a další pochvaly...zeregistruji ještě dvě čísla 8 a 7...

To jsou asi známky kluků 8 a 7.
Mají z nás radost. Tedy myslím...
Ellitte pláče radosti a Haymich si podává ruku s klukama a říká s radostí "Dobrý, skvělí. Já měl sice devítku ale je to i tak dost slušnej výkon."

Teď se všichni koukají na mě. Ellitte začíná skákat na místě, tleskat a po chviličce se rozbíhá ke mě s otevřenou náručí. Potom přichází i Katniss, Peeta, kluci a Haymich.
Gratulují mi a vypadají šťastně.

'Tak to bych nečekala!'

"Jsi šikulka!!!" slyším jak říká Ellitte

O chvíli později si sedáme ke stolu s večeří.
"Naše nová dívka v plamenech!" říká Katniss, bere do ruky skleničku s limonádou a nadzvedává ji na symbol ~Na zdraví~.

Po dobré a asi předposlední večeři jdu spát a psychicky se připravuji na smrt.

Tak tato kapitolka je opět trochu kratší ale... vůbec jsem neměla čas psát protože jsem byla na táboře o kterém možná někdy taky napíšu knížku...Tak paa a mimochodem 752 slov💋

The Hunger Games -očima střelce      [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat