8.Rozhovory se splátci 1/2

125 11 1
                                    

Ráno se jako obvykle oblékám a běžím do koupelny učesat si vlasy a vyčistit zuby.
Rozčesané vlasy dávám do culíku.

Dnes bych snídani vynechala, ale vím že se blíží hry a tam nebudu mít žádné snídaně k dispozici...

Na talíř si nandavám pouze chleba s máslem a do sklenice si nalévám vodu s citrónem.

Přichází Ellitte která nás jistě za chvíli odvede k Thalii. Ta nám dá nějaké šaty které budou prý také hořet a řekne jak se máme na podiu chovat, o čem mluvit a o čem zase ne.

•••

Už jsme u Thalie.

"Takže drahouškové, nyní vás upravím tak aby z vás všem padaly oči z důlků.
A také vám řeknu jak odpovídat Ceasarovi stupidní otázky ale to až potom nyní na vás už čekají vaše úžasné šaty..." povídá Thalie

"Ano a prosím můžu se na něco zeptat?" ptá se Katty

"Ano drahoušku, co potřebuješ" zase odpovídá Thalie

"No jenom potřebuji vědět jestli já a Luna budeme mít stejné šaty nebo ne. A také v jakém pořadí půjdeme na podium?"

"Ne nebudete mít stejné šaty ale jsou si maličko podobné... a na podium pujdeš ty a Luna a potom Joke s Leonem.
Ano?"

"Jo jasný chápu"odpovídá a ubírá se za Thalií která nás vede k šatnám.

•••

Ty šaty jsou perfektní!!!

Jsou černo červné. Z vrchu jsou černé jako tmavá noc porosetá hvězdami které mohu přirovnávat ke třpytkám a kamínkům. Spodek šatů se barví do sytě červené která je jako oheň.

Rty které mám zvýrazněné krásně červenou rtěnkou se zdají být plnější než doopravdy jsou. Díky tomu a ještě dlouhým rozpušténým vlasům které mám poseté třpytkami, bych si troufla říct že vypadám kouzelně.

"Líbí?" ptá se Thalie když vycházím z šatny

"Já...já...já nemám slov! Vypadá to nadpřirozeně skvěle!"odpovídám a v tom vychází z šatny Katty kterou bych právě vystihla jedním slovem ~hrůza~.

Kattyiny šaty vypadají skoro jako pohřební róba se třpitkami.
Její šaty jsou sice maličkato podobné těm mím ale nejsou ani zdaleka tak krásné...
Má ještě fialovou rtěnku která se k těm jejím šatům nehodí.

•••

"Dívky, jdeme!"křičí z vedlejší místnosti Ellitte

"No jo už jdeme!" odpovídá místo mě Katty

Po schodech vycházíme z šaten a jdeme směrem k jevišti.

Cestou se ani jednou nezastavujeme a následujeme Ellitte která mává do snad každých dveří svím přátelům.
Jsme zřejmě na místě jelikož si nás Ellitte prohlíží a upravuje nám šaty.

•••

Po chvíli čekání přichází i splátci jedenáctého kraje a kluci od nás. Věc které si nemohu nevšimnout je, že se na mě Joke i Leo koukají jako na někoho absolutně mega ultra božího.

'Mají hezké šaty...ale my máme lepší' říkám si a sama se v duchu směji.

Když už konečně Ceasar dokecává i s klukama z jedenáctého kraje, mírotvorci nás přivádí k podiu odkud už odchází ti kluci za velkého potlesku.

"A nyní na podiu přivítejte dívky z dvanáctého kraje...Lunita Collinsová a Katty Mellarková" a když se toto ozvalo sálem pomalu s Katty jdeme na podium.

Sedáme si do křesel vedle Ceasara a ten neváhá a ptá se nás
"Tak co dívky? Jak se vám líbí kapitol?"

Neváhám a beru si slovo "Kapitol je krásný. Je krásný a naprosto odlišný od dvanáctého kraje. Příjde mi až zbytečně moc dokonalý." začínám se smát. Já, Ceasar a i celý sál.

"A co ty Katty jaký je tvůj názor na kapitol?" ptá se

"Kapitol je prostě kapitol... Neexistuje slovo popisující jej."

Dál neposlouchám a říkám si 'Bože můj, takové hloupé divadlo..'

"Luno, jakou šanci máš vyhrát tento ročník? Je to sice obvyklá otázka ale tobě ji musím položit protože si jako jediná ze dvou lidí v hystorii dvanáctého kraje dostala známku jedenáct. Jsi na to pyšná?"

"Ano Ceasare, jsem na sebe pyšná. A jakou šanci mám vyhrát? To netuším ale mám v plánu se udržet na živu alespoň tak pěťdní."

"Skvěle Luno a co sy myslíš ty Katty? Jak dlouho asi vydržíš žít?
A jakto že nejsi jako matka? Jakto že jsi ty nebyla nazvána novou dívkou v plamenech?" povídá Ceasar

"No jak dlouho? To netuším ale počítám s tím že nebudu žít moc dlouho... a dívka v plamenech jsem nikdy nebyla...a nikdy nebudu už jenom kvůli tomu že nejsem talent vlastně na nic."odpovídá

"Ale prosím tě?! Viděl jsem tě házet...."
začíná se usmívat ale Katty ještě dodává "Ale jestli chcete uvidíte rovnou dvě dívky v plamenech!"

Celý sál hromadně křičí "Ano! Ano!"

A tak jsme s Katty vstaly z křesel a jdeme si stoupnout více dopředu pódia.

Otáčíme se na místě a pozorujeme co tentokrát vymysleli za design ohně.

Moje šaty zespod ohořívají a najednou celé vsplanuly. Teď se na nich tvoří jakési uhelnaté kostičky a v mezírkách mezi nimi hoří malé plamínky. Jako láva.

Kattyiny šaty hoří pouze zespod a je to jakoby začínali opravdu hořet. Nic se naštěstí neděje a ohně s naším zastavením shasínají.

No páni! Celé změnili barvu na červenou a jsou ještě hezčí než dříve...

Ceasar nás vyprovozuje z pódia "Tak toto byli dívky z dvanáctého kraje. Lunita Collinsová a Katty Mellarková"

Za velkého potlesku a jásotu odcházíme.




Ano žiju...Takže je tu další kapitola❤️🎁 Tentokrát mi to trvalo ale i tak je tu🎉 Má 870 slov💋 opravdu mooooc se všem (nikdo to nečte 😂) omlouvám že jsem teď dlouho nepsala 😭

The Hunger Games -očima střelce      [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat