Čekala jsem necelých 10 minut a Ellitte s ostatními splátci přišli.
Ellitte je milá ale při takovéto příležitosti mi to může být absolutně fuk.Odvedla nás do vlaku.
Něco tak dokonalého jsem ještě
neviděla!!!
Koukám na celý vlak s otevřenou pusou. Je to nádhera.
Ebenové stoly, stříbrné příbory, hedvábné ubrusy, vypolstrované židle a stříbrné podnosy s obrovským množstvím jídla.
Sladké, slané, kyselé, hořké.... prostě vše na co jsem měla chuť jsem tam našla.Ubytovali mě ve třetím vagónu. Posadila jsem se na židli a pustila jsem v obrovské televizi nahrávku letošní sklizně. Vše samozřejmě moderoval Cesasar Flickerman.
Nechyběl také Ceasarův rozhovor s Simonem Dinem. Simon Dien je nyní hlavní tvůrce her. Před tím co mě zajímalo, vedli dlouhatánský rozhovor který se skoro nedal poslouchat. Bylo to smé "Chacha sem, chcha tam".
Prostě nuda...Nejdřív se bavili o vzájemné spolupráci jednotlivých tvůrců a potom konečně o aréně.
Moc toho nenamluvili jenom to že bude použita podobná aréna jako pro 75.ročník. Tedy čtvrtohry. To asi nemyslí vážně. Aréna pro vítěze?! No to je opravdu konec...
Řekli ještě že bude dvakrát větší. 'No taky aby ne když je tam dvakrát tolik splátců' řekla jsem si
Pak už konečně pustili záznam ze sklizně:
Poznámka: splátci označení * jsou profíci.
(Profík je ten kdo cvičí na specializované akademii a do her se přihlásí dobrovolně. Většinou to bývají splátci 1ho,2ho nebo 4ho kraje)1.kraj: Janette* 17let
Laura* 18let
William* 18let
Liam 13let2.kraj: Regina* 16let
Odeta 12let
Jack* 16let
David* 18let3.kraj: Victorie 15let
Jenna 17let
Mike* 16let
Dean 13let4.kraj: Ester* 16let
Karen 14let
Bill* 15let
Ken 14let5.kraj: Lena 12let
Samantha 16let
Laurent 16let
Cato 15let6.kraj: Johana 17let
Clove 17let
Eduard 13let
Jonn 15let7.kraj: Gitta 16let
Daisy 17let
Finnick 17let
Nyo 14let8.kraj: Seina 13let
Maya 15let
Hanry 16let
Zein 14let9.kraj: Rilley 17let
Lisa 14let
Simon 15let
George 16let10.kraj: Alice 13let
Aneta 15let
Ben 17let
Ian 12let11.kraj: Nelly 15let
Lea 14let
Otto 17let
Lewis 16let12.kraj: Luna 15let
Katty 15let
Joke 17let
Leon 16let*( Ano je tu opravdu hodně jmen ale většina nebude skoro používána. Stačí jen aby jste věděli o jejich existenci)
'Nikdy nemůžu vyhrát...'
- s touto větou jsem usínalaMadrace byla tak měká... deka byla tak hebká...
Ráno mě vzbudila Katty " Vstávej, už je osm hodin!" .
'Haha v osm vstávat fakt nebudu... tady jsi na špatný adrese!' .
Pak mi to docvaklo "Sakra Katty to jsi mě nemohla vzbudit dřív?" .
Vylítla jsem z postele jako šíp a jelikož jsem usnula v oblečení tak jsem se jenom si jenom učesala vlasy, vyčistila zuby a běžela jsem na snídani.
Tam už na mě čekali všichni kromě Joka který přišel asi 3 vteřiny po mě.
Sedla jsem si ke stolu vedle Leona a Ellitte. U stolu nás bylo 8.
Já, Ellitte, Katty, Leo, Joke, Katniss, Peeta a Haymitch. Katniss, Peeta a Haymitch byli naši poradci.
Každý měl svojí taktiku.Třeba Peeta říká "Najděte si spojence."
Katniss říká pro změnu ať si vše obstaráváme sami a nikomu nedůvěřujeme.
Haymitch nám pořád kladl na srdce
"Hlavně si dávejte bacha na profíky! "
A v tom se všichni schodli."Už přijíždíme ke kapitolu! " hlásí nám Ellitte která s nadšením kouká ven z okna vlaku který si pořád nemohu vynachválit. Všichni hromadně zakříčime "Fakt?" otočíe se k oknu, vztaneme z židlí a běžime k oknům.
Vidím ho. Vidím obrovské město, které má nejméně 1000 budov.Počítala jsem i počet pater v jednotlivých budovách.... nejnižší budova měla 12 pater a ta nejvyšší měla 34 pater. Ještě jsem se chvíli dívala z okna ale přestalo mě to bavit, když vlak zajel do tunelu. Chvíli jsme jeli tmou. Po chvilce mě ale oslepilo světlo kapitolského nádraží které bylo milionkrát krásnější než u nás ve 12tém kraji. Oslepilo mě nejen světlo ale i odrazy všech flitru, lesklých naušnic a náramků které měli kapilolané na sobě.
Zběsile nám mávali, tleskáli, a jásali z našeho příjezdu. Neměla jsem problém dělat to co nám radil Peeta. Hlavně se usmívat a mávat!
'Co je na tom tak těžkého? To zvládne snad každý! Jenom hloupě mávat a předstírat radost... to zmáknu'
Po chvilce se ke mě přidal i Leo s Jokem. 'Nevim proč ale Katty nedělala nic z toho co nám radili... třeba lžou aby Katty přežila nejdéle? To by neudělali...VYLOUČENO! 'Dávám se zpět k mávání.
"Vlak už zastavil, tak honem honem máme na spěch" říkala s radostným tónem Ellitte.Vystoupili jsme z vlaku a všichni lidé jásali, přímo křičeli radostí z našeho příjezdu!
Usmívají se. Je od nich hezké že po nás házejí růže a že se na nás koukají jako na drahocený šperk... přímo poklad řekla bych.
Ellitte nás odvádí do jakéhosi sálu.
Tak nová kapitola je tu❤️ má 798 slov.💋
Tak u další kapitoly... paa
ČTEŠ
The Hunger Games -očima střelce [POZASTAVENO]
FanfictionJsem Luna Collinsová. Prostě 16 létá holka z dvanáctého kraje... Ale přátelé mi říkají že jsem výjimečná a zvláštní... že mám prý kouzelné oči... A něco vám povím ... v mém kraji chodím do školy a moje spolužačka "velká super star" je dcera Katniss...