Chapter 4

2.1K 302 9
                                    

*ခ်က္​ ခ်က္​ ခ်က္​*

တိုင္ကပ္​နာရီက စည္​းခ်က္​ညီညီ စကၠန္​႔​ေတြကို တိုက္​စား​ေနသည္​! ဘယ္​နာရီကုန္​ဆံုးခဲ့ၿပီလည္​း ကြၽန္​​ေတာ္​မသိဘူး​ေန႔လား ညလား ကြၽန္​​ေတာ္​မသိဘူး! လက္​ရွိကြၽန္​​ေတာ္​လက္​​ေတြက ကြန္​ျပဴတာ ခလုပ္​မ်ား​ေပၚ​ေျပးလႊားထိ​ေတြ႕​ေနၿပီး  မ်က္​စိအာရံုက screen တ​ေလ်ွာက္​ အ​ေပၚ​ေအာက္​​ေျပးလႊာလ်ွက္​! ​လက္​ရွိကြၽန္​​ေတာ္​က Yukina မဟုတ္​ပဲ ကြၽန္​​ေတာ္​ ဖန္​တီးထားတ့ဲ ဇာတ္​​ေကာင္​ Takeshi ျဖစ္​သည္​! Takeshi ရဲ႕ အခ်စ္​ အမုန္​း ဝမ္​းနည္​းပူ​ေဆြးမႈ ​ေပ်ာ္​႐ႊင္​မႈ ထိတ္​လန္​႔မႈ ၾကည္​ႏူးမႈ အားလံုးကို ထပ္​တူ ကြၽန္​​ေတာ္​ခံစားရသည္​!

"..kina! Yukina!!"

"..............."

"Yukina!!!"

"..........."

Tatsumi ​ေခၚ​ေသာ္​လည္​း Yukina က ျပန္​မထူး​ေပ! Screen ကိုသာ စိုက္​ၾကည္​့ၿပီး စာ​ေတြ တ​ေခ်ာက္​​ေခ်ာက္​ႏွင္​့ရိုက္​​ေနဆဲ!

*Sigh*

Tatsumi သက္​ျပင္​းခ်လိုက္​မိသည္​! သိတာ​ေပါ့ Yukina တကယ္​စ်န္​ဝင္​ရင္​ဘယ္​လိုဆိုတာ! သူအခု Yukina ဟုတ္​ဟန္​မတူ သူ႔ဇာတ္​လမ္​းထဲက ဇာတ္​​ေကာင္​ တစ္​​ေယာက္​​ေယာက္​ျဖစ္​​ေန​ေပလိမ္​့မည္​! Tatsumi Yukina ရဲ႕ ပုခံုးကို​ေက်ာ္​ၿပီး screen ကို လွမ္​းၾကည္​့လိုက္​သည္​!

**အင္​း Takeshi ဆိုပါလား**

"Takeshi"

Tatsumi အႏူးညံ့ဆံုး ​ေလသံနဲ႔ တိုးတိုး​ေခၚလိုက္​တယ္​!

"ဘာလည္​း Hina .......!"

​အ​ေမးစကားနဲ႔ အတူ Tatsumi ဖက္​လွည္​့လာတဲ့ Yukina ရဲ႕ မ်က္​ႏွာ​ေပၚမွ ခ်ိဳလြန္​းလွတ႔ဲအၿပံဳးက  Tatsumi မ်က္​ႏွာကို ျမင္​တဲ့ အခါ တဝက္​တပ်က္​နဲ႔ အဆံုးသတ္​သြား၏!

Yukina က မ်က္​​ေမွာင္​က်ဳတ္​လိုက္​ရင္​း .....

"ဘာတုန္​း မင္​းက?"

"မင္​းကို ငါ​ေခၚ​ေနတာၾကာၿပီ ဖုန္​း​ေတြလည္​းမကိုင္​ဘူး အဲ့ဒါနဲ႔လိုက္​လာတာ"

"​ေၾသာ္​ ဘာကိစၥရွိလည္​း မရွိရင္​ျပန္​ ရွိရင္​လည္​း ျမန္​ျမန္​​ေျပာ"

You, He, Me & StarsWhere stories live. Discover now