Chapter 11 [ Final ]

2.5K 303 40
                                    

​ေကာ္​​ဖီဆိုင္​​ေလး အတြင္​းမွာ စကားသံတို႔နဲ႔ စည္​ကားသိုက္​ၿမိဳက္​​ေနသည္​! Yukina ​ေဆးရံုကဆင္​းတာနဲ႔ အားလံုးဆံုမိၾကခ်င္​းျဖစ္​သည္​! Kyouko က ငယ္​ငယ္​က အမွတ္​တရ​ေတြကို ျပန္​​ေျပာင္​း​ေျပာျပ​ေနတယ္​! Arikawa က မ်က္​လံုးျပဴးနဲ႔ နား​ေထာင္​​ေနၿပီး ရယ္​​ေမာစရာ အ​ေၾကာင္​းအရာမ်ား​ေရာက္​လာရင္​ အားပါးတရရယ္​​ေမာလို႔​ေနသည္​!Arikawa က Yukina သူ႔အိမ္​ကို လာခဲ့စဥ္​ကသာ ​ေတြ႕ခဲ့မယ္​ဆိုရင္​ အဲဒီ့​ေႏြရာသီဟာ အမွတ္​ရစရာ​ေတြခ်ည္​းျဖစ္​လာမယ္​ဟု ဝင္​​ေျပာ​ေနတယ္​! Yukina က​ေတာ့ သူ႔ဝသီအတိုင္​း အ​ေအးခြက္​ကိုသာ ဟန္​ပါပါ​ေသာက္​​ေန​ေလသည္​! Tatsumi က ​ေတာ့ ​ေျပာသမ်ွစကား​ေတြအားလံုးကို အ​ေသအခ်ာနား​ေထာင္​​ေပး​ေနတယ္ ! တခ်က္​တခ်က္​ Tatsumi က မ်က္​မွန္​​ေနာက္​က​ေန Yukina ဆီ အၾကည္​့တခ်ိဳ႕​ေရာက္​​ေရာက္​လာ​ေသးသည္​!

"​ေဟ့ ​ေဟ့ ဒီ​ေန႔ ပြဲ​ေတာ္​ရွိတယ္​​ေလ ငါတို႔သြားၾကမလား? ငယ္​ငယ္​က တို႔​ေတြအတူသြားၾကတာ အမွတ္​ရ​ေသးတယ္​"

Kyouko က အားရဝမ္​းသာ​ေျပာ​လိုက္​သည္​!

" သြားခ်င္​တယ္​ သြားခ်င္​တယ္​"

Arikawaက အားပါးတရ​ေထာက္​ခံတယ္​!

Tatsumi က ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို တစ္​ခ်က္​လွမ္​းၾကည္​့သည္​!

"မင္​းတို႔ပဲသြားလိုက္​ၾကပါ ငါ...."

"ဘာျဖစ္​လို႔လည္​း Yukina"

Tatsumi က စိုးရိမ္​တႀကီး ထ​ေမးတယ္​!

"​ေၾသာ္​ ငါ .....Arikawa အိမ္​ကို လိုက္​မလို႔"

"ဟင္​?"

Arikawa က Yukina ကို တအံတၾသ လွည္​့ၾကည္​့သည္​!
Tatsumi မ်က္​လံုး​ေတြက စူးရွလို႔​ေနတယ္​!

"ဒါဆိုလည္​း ငါတို႔ပဲ သြားၾကတာ​ေပါ့ ​ေနာ္​ Tatsumi !"

Kyouko က ​ေဘးက​ေန Tatsumi ကို ပူဆာ​ေနတယ္​!

"Arikawa လာသြားရ​ေအာင္​ မင္​းအိမ္​ကို ငါလိုက္​မယ္​"

"Yu...Yukina san?"

Arikawa က အခုထိ မ်က္​လံုးဝိုင္​းဝိုင္​းနဲ႔ ၾကည္​့​ေနဆဲ!

Yukina စားပြဲက​ေနထရပ္​လိုက္​သည္​! အဲ့ဒီ့​ေနာက္​ Arikawa လက္​ကို လွမ္​းဆြဲလိုက္​တယ္​!

You, He, Me & StarsWhere stories live. Discover now