Chapter 11 [Final] (Unicode)

242 40 0
                                    

ကော်​​ဖီဆိုင်​​လေး အတွင်​းမှာ စကားသံတို့နဲ့ စည်​ကားသိုက်​မြိုက်​​နေသည်​! Yukina ​ဆေးရုံကဆင်​းတာနဲ့ အားလုံးဆုံမိကြခြင်းဖြစ်​သည်​! Kyouko က ငယ်​ငယ်​က အမှတ်​တရ​တွေကို ပြန်​​ပြောင်​း​ပြောပြ​နေတယ်​! Arikawa က မျက်​လုံးပြူးနဲ့ နား​ထောင်​​နေပြီး ရယ်​​မောစရာ အ​ကြောင်​းအရာများ​ရောက်​လာရင်​ အားပါးတရရယ်​​မောလို့​နေသည်​! Arikawa က Yukina သူ့အိမ်​ကို လာခဲ့စဉ်​ကသာ ​တွေ့ခဲ့မယ်​ဆိုရင်​ အဲဒီ့​နွေရာသီဟာ အမှတ်​ရစရာ​တွေချည်​းဖြစ်​လာမယ်​ဟု ဝင်​​ပြော​နေတယ်​! Yukina က​တော့ သူ့ဝသီအတိုင်​း အ​အေးခွက်​ကိုသာ ဟန်​ပါပါ​သောက်​​နေ​လေသည်​! Tatsumi က ​တော့ ​ပြောသမျှစကား​တွေအားလုံးကို အ​သေအချာနား​ထောင်​​ပေး​နေတယ် ! တချက်​တချက်​ Tatsumi က မျက်​မှန်​​နောက်​က​နေ Yukina ဆီ အကြည်​့တချို့​ရောက်​​ရောက်​လာ​သေးသည်​!

"​ဟေ့ ​ဟေ့ ဒီ​နေ့ ပွဲ​တော်​ရှိတယ်​​လေ ငါတို့သွားကြမလား? ငယ်​ငယ်​က တို့​တွေအတူသွားကြတာ အမှတ်​ရ​သေးတယ်​"

Kyouko က အားရဝမ်​းသာ​ပြော​လိုက်​သည်​!

" သွားချင်​တယ်​ သွားချင်​တယ်​"

Arikawaက အားပါးတရ​ထောက်​ခံတယ်​!

Tatsumi က ကျွန်​​တော်​့ကို တစ်​ချက်​လှမ်​းကြည်​့သည်​!

"မင်​းတို့ပဲသွားလိုက်​ကြပါ ငါ...."

"ဘာဖြစ်​လို့လဲ Yukina"

Tatsumi က စိုးရိမ်​တကြီး ထ​မေးတယ်​!

"​သြော်​ ငါ .....Arikawa အိမ်​ကို လိုက်​မလို့"

"ဟင်​?"

Arikawa က Yukina ကို တအံတသြ လှည်​့ကြည်​့သည်​!
Tatsumi မျက်​လုံး​တွေက စူးရှလို့​နေတယ်​!

"ဒါဆိုလည်​း ငါတို့ပဲ သွားကြတာ​ပေါ့ ​နော်​ Tatsumi !"

Kyouko က ​ဘေးက​နေ Tatsumi ကို ပူဆာ​နေတယ်​!

"Arikawa လာသွားရ​အောင်​ မင်​းအိမ်​ကို ငါလိုက်​မယ်​"

"Yu...Yukina san?"

Arikawa က အခုထိ မျက်​လုံးဝိုင်​းဝိုင်​းနဲ့ ကြည်​့​နေဆဲ!

Yukina စားပွဲက​နေထရပ်​လိုက်​သည်​! အဲဒီ့​နောက်​ Arikawa လက်​ကို လှမ်​းဆွဲလိုက်​တယ်​!

You, He, Me & StarsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora