Ben mi aslında senin hayatın benimkinden daha iyiymiş Annemi 5 yaşındayken kaybettim babam ben 10 yaşındayken tekrar evlendi kendimize bakamıyormuşuz eve bir kadın eli değmesi gerekmiş üvey annem çok kötü biriydi babamla parası için evlenmişti bu arada babam büyük bi şirketin sahibiydi ismini boşver ben artık 18 yaşındaydım üvey annemse daha 30 una Yen'i basmıştı babamla pek araları yoktu çünkü kendisinden çok yaşlıydı babam ve eve hep yorgun gelirdi o yüzden çok ilgilenemezdi .Alev'le Evet üvey annemin adı Alev'di koskoca bir aileyi yakan bir alev bir gün telefon konuşurken duydum aşkım bilmem ne otelde buluşalım diye ilk duyduğumda başımdan kaynar sular dökülmüştü O an güzeller güzeli annemi özlemiştim hayat ta olsa böylemi olurdu Onu takip etmeye karar verdim o taksi çağırmıştı bense kendi arabamla onu takip ediyordum En sonunda ötele geldi tanınmamak için Şapka takmıştım direk yukarı kata çıktı üvey anne sanki daha önce bunu çok yapmış gibiydi bende çıktım direk orda neler olduğunu gözlerimle görmem lazımdı girdiği odayı gördüm ve bir süre bekledikten sonra kapıyı çaldım kapıyı yarı çıplak şekilde genç bi çocuk açmıştı üvey annem ise yatağa uzanmıştı bile beni gördü ve peşimden koştu ben hemen ordan uzaklaştım herşeyi anlatmam gerekti babama eve geldim. Peşimden gelmişti o yüzsüz kadın Hemen odama çıktım bana açıklamama izin ver dedi bense babama açıklarsın dedim hiç birşey demeden gitti bu tepkisini ilk başta anlamamıştım evin penceresinden babam görünene kadar Alev babamı görünce birden üstünü başını yırtarak bağırmaya başladı imdat çığlıkları atıyordu Babam hemen yukarı koştu ben daha ne olduğunu anlamadan Ahmet oğlun bana saldırdı bana sahip olmak istedi dedi o an babam çıldırdı ve ne söylediysem inanmadı özoğlunun sözüne inanmamıştı babam seni evlatlıktan reddediyorum dedi ve beni evden kovdu bense artık tek başımaydım sokaklarda ama bundan çok babamın o yılan kadınla başbaşa kalmasıydı sokaklarda yattım aç aç soğuk betonlar da uyudum günlerce işte o zor günlerde tam açlıktan ölmek üzereyken Sait babayla tanışmıştım o bir balıkçıydı halime acıyıp beni yanına aldı ve bana hayatı öğretti benim ailem oldu artık günlerimiz güzel geçiyordu ta ki bir gün babamın ölüm haberini alana kadar babam kalp krizinden ölmüştü Biliyordum bu işte kesin alevin parmağı vardı çünkü babamın bütün mal varlığı Alev e kalmıştı evimizin en yabancısı sonradan gelen kadın ailemizi dağıtmayı başarmış ve bütün malımızı almıştı.İşte bu da benim hikayem hala merak ediyormusun beni kim miyim ben Benim adım YAMAN tıpkı HAYAT GİBİ.