Sabahın ilk Işık'larını güneşin sesiyle uyandığımda gördüm. Güneş ben gidiyorum artık yaptığın herşey işin teşekkürler dedi ben ise uyku sersemliğinden midir güle güle diyebildim sadece gidiyordu evime güneş gibi doğan kız gidiyordu henüz Yen'i tanımıştım onu ama birşeyler vardı onda beni çeken birşeyler bir karar vermeliydim onu takip edecektim yatağımdan fırladığım gibi yola attım kendimi ve çok uzaklaşmamıştı güneş sarısı saçlarından tanıdım onu koşar adımlarla gidiyordu uzun süre gittikten sonra bir okula girdi heralde öğretmen olduğu okuldu Beklemeye koyuldum yaklaşık bir saat olmuştu yok bu böyle olmazdı diğer teneffüste öğrencilerden birine dersin kaçta birliğini sordum 15: 40 dedi daha epey vardı aslında daha kahvaltı yapmamıştım sahile gittim bir simit aldım martılarla beraber kahvaltımı yaptım ve uzun uzun düşündüm ne yapıyordum ben neden ilk defa annemden sonra bir kadına bu kadar ilgi duymuştum neydi bu acaba aşk dedikleri şey bu muydu yok canım saçmalıyordum aşk ve ben iki zıt kutup yoksa iki zıt kutup birbirini çekiyormuydu... Öyle dalmışım ki saat 15:20 idi hemen koşarak okula gittim ve onu gördüm yürüyerek çıkıyordu okuldan ve 2 sokak yürüdükten sonra bir apartmana girdi o asansöre bindi ben ise hangi katta oturduğunu öğrenmek için zillere baktım üçüncü katta oturuyordu. Yukarı doğru çıkmaya başladım çıkıyordum çıkmasına ama ne diyecektim ona buraya kadar takip ettiğimi anlayacaktı daha yeni sevgilisinden ayrılan ve ağır olaylar yaşayan güneş nasıl tepki verirdi ama yinede çalacaktım zilini kötü niyetim olmadığını o da biliyordu sonuçta onu kurtarmış ve hiç bir karşılık beklemeden evimde misafir etmiştim. 3. kata gelmiştim ki yine aynı sesleri duymuştum bu sesleri hatırlıyordum bu Güneşin sesiydi bırak beni Adem diyordu evet o adam güneşi beklemiş ve tam evine girerken yakasına yapışmış öldüresiye vuruyordu içkiliydi belli hiç tereddüt etmeden güneşi onun kirli ellerinden aldım ve Adem sen kim oluyorsun diyerek ve dünün intikamını almak istercesine boynuma sarılmıştı elleriyle öyle biri sarılmıştı ki öldürmek istediği belliydi bende o kargaşada ölümden kurtulmak için elimden geleni yapıyordum ve sonunda ellerimle Adem'in kafasını tuttum o hırsla Kafasını duvara vurdum hemde defalarca yere kapaklandı vücudu ölmüşmüydü acaba katil mi olmuştum İlk şoku atlatan Güneş elimden tuttu ve gidelim burdan dedi koşarak kaçıyorduk ordan sanki Adem'in bedeni bizi kovalıyormuş gibiydi ne yapmıştım ben artık bir katilmiydim ben ?