Yeni Hayat

129 3 0
                                    

Yaman ve Güneş Sait Baba'nın önceden ayarladığı eski dostları hemen kıyıda karşılarında buldular takım elbiseli sakallı mafyatik tiplerdi 5 kişi saydı yaman iki siyah range rover ile gelmişlerdi.Liderleri ortalarında duran kel parlak kafalı sakallı olandı belliydi,duruşu öyle gösteriyor bu ağırlık asalet adama mafya liderliğini vermişti zaten.                          Merhaba dedi adam benim adam "Alasd" Yaman ve Güneş bir süre sonra bu ismin öcünü alan kişi demek olduğunu öğrenecekti.Yaman silkilindi ve merhaba dedi benim adım Yaman ve bu da Güneş bizi Sait baba gönderdi.                  Biliyorum size her türlü yardımı yapacağız Sait baba eski dostumdur onun dostları dostumdur. Şimdi gidelim.Range Rover çalıştı, sokaklarda hayat normaldi onlar bütün bu olanlardan habersiz günlül yaşantılarını sürdürüyolar.Ne patlayan bombalar ne silahlar çöpçü adam görevini yapıyor genç kadınlar koşuda,çocuklar  parklarda top oynuyor Yaman artık böyle gündelik yaşamak istiyordu sakin bir hayat...          Neredeyse şehrin dışına çıktılar artık daha tenhada asfalt da değil toprak yollarda idiler. İşte dedi Alasd burası bizim fakirhane Türkçe yi çok iyi konuşuyordu.Ama ne fakirhane koskoca kale gibi villa.Arabalar durdu,gelin kendi evinizde hissedin size giyecek birşeyler versin çocuklar, işte odanız uykusuz kalmışsınız belli dedi Alasd iyice dinlenin akşam yemeğinde görüşürüz benim şimdi gitmem gerek hoşçakalın.Güneş ne misafir pervermiş bu Alasd valla çok iyi biri bu adam Yaman evet dedi sağolsun.Korumalar kıyafetlerini verdiler yemeklerini getirdiler şimdi uyku vakti onlar için günlerce uykusuz kaldılar.Dinlenmeli onlar çünkü gelecekte onları bekleyen sürprizler için hazır ve güçlü olmaları gerek...

Maça Kızı #Wattsy2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin