Don't tell me a lie

1.6K 106 4
                                    


Probudím se a rozhlednu, jsem napojen na hadičky.
Zřejmě infůze.
Když se rozhlédnu po pokoji spatřím na jednom křesle Tátu jak spí a hned vedle něj leží Scott.
Překvapí mě to, nečekal bych tu ani jednoho z nich.
Asi jen trpí výčitkami, nic víc. Zas si lehnu a zírám do stropu.
Vybaví se mi ty oči. Takže vlkodlaci existují.
A jsou tady v Beacon Hills. Hodně jsem o nich četl. Rychle se podívám na zápěstí, stále tam je škrábnutí. Takže jsem neměl štěstí.
Alfa mě neproměnil.
Vím jak se stát vlkodlakem.
Buďto vás musí Alfa kousnout nebo hluboce škrábnout. A já jsem to štěstí neměl. Nejsem zajímavý ani pro vlkodlaky.

Najednou slyším pípat přístroj jak se mi rychle rozeběhlo srdce.

,,Stilesi klid, jsme tu u tebe. Jsi v pořádku. Nikdo ti neublíží," chytne mě táta za ruku.

Z druhé strany si stoupne Scott. Oba na mě hledí se strachem v očí.
Je vidět, že krom téhle chvíle toho moc nenaspali. Ten pohled na ně s jakou starostí na mě koukají, mě dojme. Strašně si přeju aby ta starost byla opravdová. Abych k nim patřil. Nechci být sám.
Líbí se mi ta projevená starost o mě.
Jenže ten pocit mě rychle přejde.
Když si uvědomím kdo jsem. Nepatřím k nim. Jsem Stiles Brien ubožák z New Yorku.
Jsem tak slabý a trpící záchvaty paniky.

,,Noahu, mluvila jsem s doktorem. Stiles může domu. Byl to záchvat. Podle zdravotní karty z New Yorku jimy Stiles trpí. Měl by odpočívat.
A to může i doma. Vememe ho domů. Dostala jsem volno, pohlídám ho." slyším mluvit Melissu.

,,Panickými záchvaty? Ale jak je to možné? Co se mu stalo, že to tak je? Neumím si představit co asi v New Yorku musel prožít

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Panickými záchvaty? Ale jak je to možné?
Co se mu stalo, že to tak je? Neumím si představit co asi v New Yorku musel prožít. Mel je to můj syn! Nemůžu o něj přijít.
Né teď když jsem ho konečné našel," slyším šeptat tátu i když je dál.

Že by přece o mě měl zájem? Jde mi hlavou myšlenka. Otočím se a spatřím jak na mě Scott kouká. V očích má strach.

,,Stilesi jsi vzhůru.
Neboj jsi v bezpečí s námi." promluví na mě Scott a když vidí jak se nadechuji abych se na něco zeptal dodá.

,,V lese tě napadlo zvíře. A díky hlídce Dereka Halea tě včas našli a zavolali sanitku.
A pak si dostal ten panický záchvat."

Řekne mi jasnou lež a ani se mi nepodívá do očí. Copak si ze mě bude dělat blázny?
Do teď jsem si myslel že se mi to zdálo.
Že jsem v tom chumlu vlkodlaků zahledl i Scotta. Ale potom co jsem slyšel jasnou lež z jeho úst jsem si na sto procent jistý, že tam Scott byl.

Scott McCall je taky vlkodlak.
Ví o tom táta?
A Melissa?
A kdo je Derek Hale sakra?

Ví o tom táta? A Melissa? A kdo je Derek Hale sakra?

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
I Want to Live ForeverKde žijí příběhy. Začni objevovat