Nightmare

1.4K 93 2
                                    


Scott mě vytáhl z postele sotva jsem do ní vlezl. Řekl mi jen, že jedem na schůzku smečky.
Rychle jsem se oblékl a vyrazili jsme.

Sraz byl u Dereka. Dorazily jsme mezi posledními a tak jsem spatřil jak si mě všichni prohlíží. Liam ke mě přistoupil a než stačil cokoli říct, Lydia spustila vyprávění co vše viděla.

Udělalo se mi z toho značně nevolno.
Co to má znamenat?
Jak si mám vyložit, že hraji šachy s jistým monstrem v bílé místnosti?

,,Stilesi ať to bude cokoliv co tě potká, my tě z toho dostaneme. Patříš do naší smečky. Jsi brácha Scotta a můj nejlepší kámoš. Nikdo ti neublíží.
Musel by zabít nejdřív mě," chytne mě Liam za ramena a obejme.

,,On sem nepatří," začne mluvit Derek, ale Scott ho přeruší.

,,Dereku, Stiles k nám patří ať chceš nebo nechceš."

,,Kdybys mě nechal domluvit, dozvěděl by ses co jsem přesně chtěl říct. Stiles sem nepatří jen pro to, že je kámoš či bratr. On sem patří, protože je druh, a to konkrétně můj druh.
A jako Alfa vás nejen prosím, ale žádám o jeho maximální ochranu," přejde ke mě a přede všemi mě obejme a políbí.

,,Stiles je co?"

,,Ty ho miluješ?"

,,A kdy jsi na to přišel?"

,,To proto jsi ho chtěl včera vytáhnout na karaoke," kolem nás se strhne debata.

Smečka štěbetá, ale vypadá spokojeně.
Liam na mě mrkne a pronese.

,,Vidíš neříkal jsem ti to?" připomene mi debatu z New Yorku.

Tehdy jsem ležel u něj na posteli a stěžoval si, že po tom co jsem prožil už se nikdy nezamiluju.
Nebudu mít šanci potkat toho pravého.
Liam mi na to řekl, že rány se časem zahojí, až potkám člověka, který za to bude stát, strach a špatné vzpomínky mě opustí. Já s ním budu šťastný.

,,Lydie a Scotte vy dva zijstíte, co ta věc se kterou Stiles hrál šachy vlastně je. Já, Liam, Malia a Peter budem hlídat Stilese. Isaac, Alison, Lucy vy kontaktujete lovce, domluvíte strategii boje kdyby k němu mělo dojít. Samozřejmě ty Ali zkus se zeptat co by o tom mohl vědět tvůj Táta," zavelí Derek všem.

Poté pohlédne na mě.

,,Stilesi udělám vše pro to, aby se ti nic nestalo. Miluju Tě," pronese s takovou vážností, až se mi z těch krásných slov vykutálí slzy z očí.

,,Taky tě Miluju Dereku," odpovím mu, a natáhnu se pro polibek.

,,Taky tě Miluju Dereku," odpovím mu, a natáhnu se pro polibek

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Po skončení schůze se smečka rozprchává domů. Já a Scott se taky loučíme a vyrážíme zpět domů do postele.

Doma se ani nesvlékám a upadám do spánku.
Najednou se probouzím a jsem zpět v New Yorku. Ocitám se v parku kde mě Theo a ty dvě dívky znásilnily poprvý.

I Want to Live ForeverKde žijí příběhy. Začni objevovat