ЕДНО
гонитба на тъмнината
***
"честит рожден ден на теб~ честит рожден ден, честит рожден ден, честит рожден ден хосоки~"
кестенявокосото момче пееше силно по телефона, сгушенo на дивана, и гледаше наскоро пуснатия епизод на любимото си аниме. днес е 25-тия рожден ден на чонг хосок, неговият така любящ приятел.
двамата бяха живели под един и същи покрив вече повече от десет години, откакто се бе случил трагичният инцидент с родителите на техьонг, който остави момчето съвсем само. това настървя родителите на хосок да вземат бедното момче под надзора си, третирайки го като свой собствен син.
"благодаря ти, тете! боже! нямам търпение да се прибера още сега! купи ли от любимата ми торта?" отговори хосок от другата страна.
"разбира се, хьонг! така че се връщай вкъщи колкото се може по-скоро, чу ли? ще те чакам!"
хосок веднага отговори, че ще се прибере скоро, благодари на по-младото момче, и след това му каза довиждане, защото искаше да свърши с работата си възможно най-бързо. и след като техьонг му отвърна със същото, разговорът бе прекратен; но не и преди първо да си разменят по едно сладко "обичам те", разбира се.
техьонг остави телефона си на масата, въздъхна, и се облегна на дивана. смяната му при малкия ресторант на кюнгсу, където той работеше на касата, беше приключила преди трийсет минути.
първоначално хосок беше против идеята момчето да работи, като излезе с оправданието, че би било ненужно. не беше като да имат финансови затруднения така или иначе.
кафявокоското обаче настояваше че иска да помогне на кюнгсу, и че и без това има достатъчно свободно време, като се има предвид, че часовете му свършват преди залез слънце.
в края на краищата, той успя да убеди хосок да му даде разрешението си, но при условие, че работното му време е или преди, или до шест часа.
така и направи те, работейки като касиер от четири и половина до уговореното време.
кафявокосото момче се бе подготвило за този ден, и чакаше с нетърпение да прекара нощта с рожденика. в ръцете си държеше новото обновление на любимата видеоигра на хосок, което успя да закупи със спестяванията, натрупани от работата му.
YOU ARE READING
SHADES OF JEON. ᵛᵏᵒᵒᵏ
Fanfictionотвлечен. заключен. притежаван. може ли някой да търси любов в свят, в когото е принуден да живее? "от днес ще ме наричаш господарю." ---